וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק

עומר בכר

22.10.2006 / 10:17

הוא אמנם בזבז את הכדור האחרון שהיה לו בקנה, אבל הנשמה שלו רצתה יותר. עומר בכר מאוהב ואיש לא יעצור אותו

דרים וורקס

אני לא חושב שיש עוד הרבה מדינות שיש להן חלום. החלום האמריקאי לימד את כולנו שכל ילדה קטנה, גם אם קוראים לה נינט, רוצה בסופו של דבר פוני. תקופת החגים האמריקאית, שמתרחשת בסוף כל שנה, מביאה איתה למסך לא מעט סרטים שרוצים להתמודד על תואר סרט השמאלץ של השנה.כזה הוא גם הסרט הדש "Dreamgirls", שמקבץ על מסך אחד את מיטב הכוכבים השחורים של הוליווד. זהו סיפורן של שלישיית נשים המכנות עצמן The Dreamettes ומין הסתם גם להן יש חלום שעומד להתגשם.

בניגוד לטריילרים רבים, שמעניקים אווירה או תחושה ולעיתים מתקשים להסביר לצופה בהם על מה הסרט עצמו, הטריילר הזה הוא בעל נראטיב ברור והוא מציג בפנינו את העלילה כולה, שכוללת את סיפור עלייתן לגדולה, המשבר, ורמיזות להאפי אנדינג.

לסרט מהסוג הזה, בעיני, השימוש בטריילר מאוד אינפורמטיבי הוא נכון ורצוי, כיוון שהוא מכוון בדיוק לתקופה הזו שבה האמריקאים לא רוצים הפתעות. הם רוצים לראות סרט שיחמם להם את הלב, לאכול הודו ממולא ולשבת עם המשפחה לראות פוטבול.

הטריילר משתדל להציג את הצדדים החזקים של הסרט ומדבר בעיקר על הקאסט. ביונסה נואלס, בתפקיד שמזכיר מאוד את החיים האמיתיים שלה, שגם בהם היא עמדה בפני הדילמה "האם לפרוץ לבד, או להמשיך ולשמור אמונים לחברות הילדות שלה וללהקה שהביאה אותה לתודעה". אל בי מצטרפים ג'יימי פוקס, שזוכה להרבה כבוד בשנתיים האחרונות, דני גלובר הותיק ואדי מרפי בתפקיד שסוף סוף עושה שימוש בחיקוי הגאוני שלו לג'יימס בראון. הטריילר, כמובן, שזור במוזיקה של הדרימטס שנכתבה במיוחד עבור הסרט וצפויה לעשות עוד קצת ג'ובות בתור דיסק מתנה לחג.

ציון טריילר: אינפורמטיבי ויעיל, אבל איפה ג'יי זי?
קהל יעד: אפרו-אמריקאים, וויגרז, ומי שלא מרגיש אובדני בחגים.

הטינה 666

בדומה לסרטי אנימציה, כמעט ולא עובר שבוע שלא עולה לאקרנים אימתון חדש. והקהל צמא הדם אוהב ופוקד. להערכתי, סרטי האימה של ימינו לא מצליחים להפחיד – וזה לא בגלל שכבר חגגתי בר-מצווה לפני כמה שנים - כיוון שהגיבורים בהם מטומטמים. במקום לפעול לפי חוקי ההיגיון, הם מעדיפים לרדת לתוך מרתפים חשוכים, להמשיך ולישון לבד בבתים רדופים ולא להקשיב לאזהרות. מלבד זאת נדמה, שהסרטים הללו נוטים יותר להבהיל לפרקים, מאשר באמת להפחיד ובמקרים אחרים הם פשוט גרוטסקיים בצורה מגניבה למדי, אבל יותר מעוררת התפעלות-חולנית, מאשר מפחידה ממש.

כמו נוסחה מנצחת, גם בסרט החדש "The Messengers" אנו רואים משפחה, שעוברת לבית פרברים במחיר מציאה ובאופן מפתיע מאוכלס ע"י אורחים לא רצויים, שאותם רואה רק הילד הקטן והם מחליטים לתקוף רק את הבת הצעירה. אין לי יותר מידי מה לכתוב על הטריילר מלבד שהוא נראה כמו כל טריילר שראיתם בעבר לסרט אימה שיש בו כוחות על טבעיים. הדבר היחיד שיש לציין שמגניב כאן, הוא האתר של הסרט שמאפשר לראות את הטריילר רק בשעות הלילה (שעון ארה"ב) ולכן כדי לראות את הטריילר צריך לחפש אותו ביוטיוב או כמובן בוואלה VOD.

ציון טריילר: ראינו וכמובן שלא בפעם האחרו.... בה!!!! נבהלתם?!
קהל יעד: חובבי הז'אנר ויצורי לילה.

מקרויאל

בטח שמעתם שג'יימס בונד חוזר ובטח שמעתם שדניאל קרייג תופס את מקומו של פירס ברוסנן. ואולי גם כבר צפיתם בטריילר, אבל בכל זאת. הוא ראוי להתייחסות רגע לפני ש-007 עולה על המסך בפעם ה21.

הסרט החדש, "קזינו רויאל", משתמש בטריק ה"נציג את הגיבור בצעירותו ונראה איך הכל התחיל" הישן והטוב. זה הצליח יפה עם "באטמן מתחיל" אז למה לא עם ג'יימס שלנו?
אז כאמור הסרט עוסק בימים שלפני היותו סוכן 007, כלומר לפני שהוא קיבל מהוד מלכותה רישיון להרוג והיה פשוט סוכן קטלני של ה- 5 – MI.

דניאל קרייג, יכול להיות עוד ג'ורג לזנבי (כישלון חרוץ), או עוד רוג'ר מור (לא שון קונרי, אבל טוב). במרוץ למציאת מחליף לפירס ברוסנן, אני חייב להודות שהייתי בעד ג'וד לאו, אבל לפי הטריילר, יכול להיות שהמפיקים עשו בחירה נכונה.

בכל אופן, בטריילר אנחנו שומעים את M (שמגולמת בשנית ע"י ג'ודי דנץ') מסבירה לבונד הצעיר על הנבל הנוכחי, בנקאי מרושע בשם לה-שיף, שמטפל בסוחרי נשק וטרוריסטים. הנבל ארגן משחק פוקר יוקרתי במונטנגרו שבו הוא חייב לנצח. וכמובן כמו בכל סרט ג'יימס בונד, הטריילר מציג לנו את כל מה שאנו רוצים לראות – את ג'יימס בחליפות 3 חלקים, שולחנות פוקר, בחורות מצודדות מראה, ואקשן חסר רחמים. האלמנט היחיד שבאופן מפתיע חסר בטריילר, הוא אחד מהמשפט-תופסים של בונד. כמו "בונד, ג'יימס בונד", או "מנוער לא מעורבב". מצד שני התמונה שבה רואים את דניאל קרייג וגופו החטוב יוצאים מהמים רטובים בהומאז' אינטרטקסטואלי מבריק, שמחזיר אותנו אל גופה החטוב של אורסולה אנדרס מהסרט הראשון בסדרה, ד"ר נו.

ציון טריילר: רויאל-פלאש. המרגל שאהבתי חוזר. ייפייי.
קהל יעד: צופי ערוץ אגו ומעריצי הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully