וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי פורטיס מתמוטט

דפנה ארד

22.10.2006 / 11:42

במהלך ההופעה של פורטיסחרוף אמש, פורטיס חש ברע וירד בתשישות מהבמה. לאחר הפסקה קצרה, חזר להופיע, ישוב על כיסא

הקהל במועדון ה"מעבדה" הירושלמי התמלא דאגה לרמי פורטיס, לאחר שבאמצע הופעה שלו עם ברי סחרוף אמש, ירד הסטאר מהבמה. פורטיס, שחש ברע, חזר להופיע לאחר דקות מספר, ישוב על כיסא.

"אתמול באמצע ההופעה הרגשתי קצת דרעק", הוא סיפר היום בחיוך. "אני על אנטיביוטיקה כבר שלושה שבועות בגלל דלקות אוזניים נוראיות שתוקפות אותי", אמר. כנראה שהמשוואה של אנטיביוטיקה פלוס הופעות מדי ערב, במשך כל סוף השבוע, יכולות לגרום גם לכוכבי רוק מנוסים כמו רמי פורטיס להתמוטט.

"אל תאמינו לנו כשאנו אומרים שאנו מפסיקים"

מדובר בסיבוב ההופעות האחרון לכאורה של הצמד הוותיק יחד, תחת הכותרת "משמרת אחרונה". ביום חמישי הם הופיעו במועדון ה"סיטי הול" בחיפה, ביום שישי במועדון ה"גולדסטאר זאפה" בתל אביב, ואמש הם הופיעו כאמור, ב"מעבדה" בירושלים.

"אמצע הופעה היא תזמון לא מוצלח במיוחד להרגיש לא טוב. איזה מין מקום מוזר זה להרגיש בו לא טוב, הבמה". פורטיס מקווה שההתמוטטות הזו היא חד-פעמית: "זו אפיזודה מעפנה לרגע, אני אזרוק עכשיו את כל התרופות ויהיה בסדר."

בינתיים הוא אוזר כוחות. בסוף החודש "פורטיסחרוף" יופיעו במועדון הבארבי בתל אביב, ולאחר מכן להמשיך איש איש לדרכו. האמנם? "אני לא מגלה אם ממשיכים. אף פעם אל תאמינו לנו כשאנחנו אומרים שאנחנו מפסיקים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully