וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבום חדש לטופאק

22.10.2006 / 12:48

מהרגע בו נרצח והחזיר נשמתו לבורא, לפני 10 שנים, נדמה שטופאק לא הפסיק לעבוד. ב-20 בנובמבר ישחרר אלבום חדש משיריו

הראפר [[טופאק שאקור]] נרצח בשנת 1996 כחלק מהקרב בין החוף המערבי למזרחי בארצות הברית, שבמסגרתו נרצח גם ביגי סמולס (נוטוריוס ב.י.ג), אך למרות שהוא קבור עמוק באדמה, ב-20 בנובמבר יצא אלבומו השמיני מאז מותו, "Pac`s life”,

באתרי היפ הופ נבחרים בעולם, נכתב שמלבד שיר אחד האלבום כולו יורכב מחומרים של טו פאק שמעולם לא שוחררו. באלבום יתארחו הראפרים סנופ דוג, לודאקריס, אשאנטי ו-T.I.

אפני שאקור, אמו של טופאק, שחררה הודעה לעתונות בה נאמר: "טופאק השאיר לנו רק תוכניות מתאר ובלי התרומה האדירה של המוזיקאים, המפיקים, והאמנים המדהימים, לא הייתי מצליחה במשימה הזאת", האם המסורה, שהייתה פעילה בפנתרים השחורים, גם מפיקה בפועל את האלבום.

נדמה שטופאק נהייה יותר רווחי מאז מותו. אוסף הלהיטים שלו הגיע לפלטינה כפול תשע, ומהאלבום האחרון שלו, שיצא ב-2004, " Loyal to the game" נמכרו מעל ממיליון עותקים.

ושוב עולה השאלה, או אולי בעצם שאקור, שהעריץ את האסטרטג מאקיוולי (ואף הוציא תקליט תחת שם זה), ותמיד לבש אפוד מגן, לא מת ביום שישי ה-13 בספטמבר 1996, בעקבות הירי הישיר עליו כמה ימים לפני כן. אולי הוא בעצם במחתרת, מקליט שירים, עובד על סרטים, מבקר מדי פעם אצל סנופ דוג, ומחזיק צי של מולאטיות לוהטות.

אף אחד לא יופתע אם זו האמת (צ'אק די מפאבליק אנמי אפילו פרסם כזו תיאוריה), ונראה שהוא לא מתאמץ כל כך להסתיר את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully