וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון מגן זכה בתחרות הנבל הבינלאומית

24.10.2006 / 11:04

זו הפעם הראשונה בתולדות תחרות הנבל הבינלאומית שישראלי זוכה, לאחר שניצח 23 מתחרים מכל העולם

סיון מגן בן ה-26 זכה בפרס הראשון בתחרות הבינלאומית לנבל. זו הפעם הראשונה שישראלי מנצח בתחרות המתקיימת אחת לשלוש שנים מאז 1959.

שלושת המתחרים שעלו לשלב הגמר ניגנו בקונצרט גאלה חגיגי שחתם את אירועי תחרות הנבל הבינלאומית בישראל, לאחר שעקפו 23 מתחרים מרחבי העולם. אטצוקו צ'ידה מיפן, ססיל מודיר מצרפת וסיון מגן מישראל ניגנו בקונצרט את הקונצ'רטו בדו מינור לנבל ולתזמורת מאת המלחינה הנרייט רנייה, עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית בניצוחו של מנדי רודן.

לאחר ביצוע הקונצ'רטו עם התזמורת, ביצע כל מתחרה הדרן, יצירת סולו בבחירה חופשית. סיון מגן בחר לנגן פנטסיה על נושא מתוך יבגני אונייגין של צ'ייקובסקי לנבל סולו, מאת קטרינה וולטר-קונה.

מגן קיבל אתמול את תעודת הזכייה, אך הפרסים המעניינים עוד מחכים לו. ברסיטל מיוחד בשיקאגו, הוא יקבל נבל מוזהב יחיד במינו שנבנה במיוחד לתחרות. שוויו של הנבל, מדגם 23 Gold Concert Grand Harp, מוערך ב-55 אלף דולר. בנוסף הוא זכה בחוזה להקלטת תקליטור ונגינה ברסיטל בכורה בלונדון, ובהזמנה לנגן עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון. בנוסף, על פי מסורת התחרות, ינגן סיון מגן בקונצרט הפתיחה של תחרות הנבל הבינלאומית הבאה בישראל, שתתקיים ב- 2009. שווה לנגן על נבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully