וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה השישית של "24" תשודר באקסטרה הוט

24.10.2006 / 12:17

העונה החדשה של סדרת המתח הפופולרית נרכשה על ידי HOT. הערב ייצא באינטרנט טריילר התוכנית שיחשוף פרטים נוספים

העונה השישית של סדרת המתח "24" בכיכובו של קיפר סאת'רלנד, תשודר בערוץ אקסטרה הוט בשנת 2007, עדיין לא ידוע באיזה ימים בשבוע. חמשת העונות הקודמות של אקסטרה הוט שודרו בערוץ 10, ובאקסטרא הוט.

העונה החדשה תעלה לשידור בארצות הברית ברשת פוקס טי.וי ב-14, וב-15 בינואר, ותתחיל בשני פרקים כפולים, ארבע שעות מתוך ה-24 הקבועות. העלילה של העונה השישית מתחילה כ- 20 חודשים אחרי סיום העונה החמישית ומתרחשת אחרי סדרת פיגועי טרור, לפי השמועות, בניגוד לעונות הקודמות בהן ג'ק רדף אחרי ה"אנשים הרעים" הפעם הם ירדפו אחריו. בסוף העונה החמישית ג'ק נקשר ועונה על ידי סוכני ממשל סינים על אוניה המפליגה למקום לא ידוע.

אותה עונה גרפה בטקס האמי האחרון חמישה פרסים בינהם פרס השחקן הטוב ביותר ופרס הדרמה הטובה ביותר. ב-5 בדצמבר תצא העונה החמישית בדי.וי.די.

אל כוכב הסדרה, קיפר סאת'רלנד, יצטרף העונה ג'יימס קרומוול מעמוק באדמה שיגלם את אביו. מלבדו ישתתפו קאל פן, מריסול ניקולס, אלכסנדר סידיג, הארי ליניקס, דיויד האנט מכולם אוהבים את ריימונד, וצ'אד לאו (אח של רוב לאו והאקס של הילרי סוואנק) , שיגלם פוליטיקאי.

הטריילר לעונה השישית יצא הערב באתר מיוחד שהוקם בשבילו, וישודר על מסך ענק ברחוב 43 פינת השדרה השבעית בניו יורק, בשלוש בצהריים לפי שעון ניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully