וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיקסיז יוציאו אלבום חדש

24.10.2006 / 14:12

הלהקה החלה לעבוד על שירים חדשים, כי הם מרגישים שזה לא מעשה נבון להמשיך להופיע עם השירים הישנים שלהם

הפיקסיז מתחילים לעבוד על האלבום הראשון שלהם, זה 15 שנה. פראנק בלאק אישר שהלהקה תתחיל לעבוד בינואר על אלבום חדש, הראשון שיוצא אחרי "Trompe Le Monde" שיצא ב-1991.

להקת הרוק האלטרנטיבי פיקסיז, שהוקמה ב-1986, התפרקה ב-1992 והתאחדה בשנת 2004.

"אנחנו מתחילים בחזרות בינואר, אם נצליח לשכנע את קים דיל לצאת מהבית" סיפר פראנק (שנקרא בעבר בלאק פרנסיס) בראיון לאתר NME, "מאז שחזרנו לעבוד יחד, הופענו בכמעט כל מקום אפשרי. אנחנו אוהבים לנגן ולהיות יחד בסיבובי הופעות."

אם היו ממשיכים להופיע עם השלאגרים הישנים, הם היו הופכים ללהקה לא רלוונטית, ולכן הקלטת חומרים חדשים היא דבר מתבקש, לפי בלאק. בנוסף, הפיקסיז מתכננים להוציא אוסף להיטים לקראת ראש השנה האזרחית.

בלאק גינה בראיון את ה-די.וי.די הדוקומנטרי,"LOUDquietLOUD" שיצא לאור בחודש הבא, המתעד את סיבוב ההופעות האחרון של הלהקה: "אביו של דייויד (לאברינג , המתופף) מת. בהתחלה הוא קיבל את הבשורה בסדר, אבל לקראת סוף סיבוב ההופעות הוא התחיל לשתות הרבה אלכוהול. הוא לא הצליח לנגן כמה מהשירים שלנו וערכו את זה לדי.וי.די כאילו הדבר קרה באמצע הסיבוב. זה נראה כאילו כל סיבוב ההופעות דורדר על ידי הטיפה המרה עם דייויד. זה כלל לא היה כך. ב-90% מהזמן הוא היה נקי לגמרי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully