וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות לעם

דפנה ארד

24.10.2006 / 17:12

ביום ה' ייפתחו המוזיאונים והגלריות בת"א בחינם. בעיר יוצבו מיצגים והצגות וידאו וייפתחו תערוכות חדשות

כמדי שנה, ייחגג בתל אביב ערב פתיחת עונת התערוכות באירוע "אוהבים אמנות", בו כל הגלריות והמוזיאונים פותחים את שעריהם חינם לקהל הרחב. יום הגלריות הפתוח הוא חלק מפרויקט עולמי המתקיים בערים ומרכזים אומנותיים בכל רחבי העולם במהלך חודש אוקטובר.

ביום חמישי הקרוב, בין השעות 14:00 ל-23:00, יוצגו ברחבי תל אביב מיצגים, מיצבים ועבודות וידיאו של קבוצות אמנים ובחלק מן הגלריות יתקיימו פתיחות של תערוכות חדשות.

בגלריה דביר שוקדים על ארוע מיוחד שישלב מתכונים, סיפורים, וקריוקי עם האמנים תמר גטר, מתן דאובה וברק רביץ, בתערוכת "הקפות".

בחצר גלריית "הקיבוץ" יתקיים מיצג של האמן ירון פרץ בו הוא מעמיד למכירה עשרות ציורים שצייר בשנתיים האחרונות, הניתנים לרכישה תמורת התמקחות (!). בתוך הגלריה תלויה התערוכה של סשה סרבר "שריפה נורא יפה".

מיצגים ברחובות העיר

ברחבי תל אביב יעלו מספר אמנים מיצגים שונים. אדוה דרורי במיצג "שינה טובה או האם אני רוצחת?" בחומרים כמו לחם, מגהץ וזיקוקים, קבוצת איפה דנה במיצב/מיצג "נטוע" בוחנת את מיתוס נטיעת העצים בפרספקטיבה של זמן, מתת ארן-נצראל ורותי רייס מציגות משחק אינטראקטיבי בחלל "FIND ME” בהשראת הדמויות של האמן קית הרינג.

זאת ועוד: קבוצת "אקספיזם תציג שלטי אבידות וחיפוש תמים של אופניים, רכב שנעלם, בחורה שאיתה יצא וכדומה. בנוסף יערך הפנינג "העמותה לסיום 2006", כתמונת מראה למצע הבחירות והפרסומות.

מיצבי וידאו בשדרות רוטשילד

מסכי ענק יוצבו ברחבי שדרות רוטשילד; נירה פרג תציג עבודת וידיאו ברוטשילד 63, בשני ערוצים, המפגישים את זיכרונות ילדותו באפריקה של עובד זר בתל-אביב, עם נופים ואתרים תל-אביביים. אורי קצנשטיין יציג עבודת וידאו בשם "משפחת האחים" ברוטשילד 59, רגב קונטס יציג סרט בשם אינטערשרייבער ברוטשילד 53 המתחזה לסרט דוקומנטרי נוסטלגי, שבמרכזו דמות פיקטיבית של מעצב חתימות. אתי (אסתר) נאור הכינה עבודה אודיו-ויזואלית בשם מין השפה שתוקרן ברוטשילד, ועושה שימוש בשפה, במלים, הן כסמלים ויזואליים והן כהברות קוליות. רועי ניצן יציג עבודה בשם "ביירות" ברוטשילד 33, שהיא מעין וידיאו-קליפ סאטירי על דמות מילואימניק אופיינית שתולה בין מראות ביירות ההרוסה. יעל ברתנא תציג עבודת וידיאו בשם "שירת הסירנות" שתוקרן ברוטשילד 13, וצולמה בטיילת של תל-אביב.

ערן צור ינעל את הערב ב-22:30 עם הופעה בלובי מוזיאון תל-אביב לאמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully