וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולם במעבדה

25.10.2006 / 16:59

מיצבי סאונד, פיסול קינטי, מיצגים, מחול ווידאו-ארט במרכז הפרוייקט שיעלה בסוף החודש במועדון הירושלמי

מועדון המעבדה הירושלמי עולה בפרוייקט חדש בנושא "הגולם" עם קבוצת Sala-Manca, בתאריכים 30 באוקטובר - 4 בנובמבר. כשנה של חשיבה, לימוד וחיפוש, הובילו אמנים מתחומים שונים ליצירה הנובעת מפרשנויות, היבטים והקשרים שונים ומגוונים כגון - יוצר ויצירה, אתיקה רפואית, התפתחות הטכנולוגיה, טרור מבית, שאלות מוסר ועוד.

הפרוייקט יכלול מיצבי סאונד, פיסול קינטי, אמנות המופע, מיצגים, מחול ועבודות וידיאו. במהלך האירוע תתקיימנה גם הרצאות פתוחות לקהל ובמסגרת שיתוף פעולה עם סינמטק ירושלים יוקרנו במהלך השבוע מידי ערב סרטים המתייחסים לנושא הגולם.

שתיים מהיצירות המסקרנות בפרוייקט הן "הגולם" של איתי אוניק, יונתן ויניצקי, נעם קפלן, עדי קפלן ושחר כרמל - סרט המתחקה אחר גניבת הגולם מפראג על ידי סוכנים ישראלים ומנסה לברר מה אירע לו לאחר גניבתו. היצירה השנייה היא המיצג "מעי עיוור" של אדוה דרורי, בו היא תאפה ותאכל עוגיות בצורת איברי אדם ובצורת אותיות שמרכיבות שמות של איברי גוף פנימיים וחיצוניים.

לסיום פרוייקט הגולם, יוקרן הסרט האילם Der Golem משנת 1920 בבימויים של פאול וגנר וקרל בוזה, ובליווי מוזיקה אלקטרונית חיה, בביצוע גל תושיה ודוד עובדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully