וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקו החם לבליין החכם

דפנה ארד

26.10.2006 / 14:24

איך לא חשבו על זה קודם. נחנך מספר טלפון חדש שאפשר להתקשר אליו כדי לגלות הלילה יענקל'ה לאן ואיפה קורים הדברים הכי שווים, בואו נבלה

בשבועות האחרונים מסתובבים ברחובות תל-אביב זוג צעירים יפים, ליאת בן רפאל ואיתן ניר, מחלקים פלאיירים ומספרים על הסטארט אפ הקטן שלהם: "אינפוליין חיי לילה", מספר אליו מתקשרים ומגלים איפה הכי כדאי להיות בלילה, במחיר שיחה רגילה למספר 0546808020.

איתן מספר: "המענה הקולי נותן פתרון לבעיה שהרבה פעמים יוצאים למסיבה גרועה ומשעממת, ואז לא יודעים לאן להמשיך משם, כי אין לך איתך אינטרנט או עיתון. פלאפון יש לכולם."

המדריך הקולי מעודכן מדי יום בצהריים, וכולל מסיבות, הופעות, בארים, וארועים מיוחדים, בינתיים רק בתל אביב, אך "אם יש ארוע מיוחד אנחנו נספר על פסטיבלים מגניבים גם מחוץ לעיר" מספר ניר, שהמליץ בסוכות על פסטיבל העגבניה.

גם לא בסיטואציה הזו יש צורך במענה הקולי, שהרבה יותר מעודכן ממדריכים בעיתונים. "תכל'ס אנחנו נותנים מידע יותר מקיף מבכל מקור אחר. אנחנו מכסים את כל ההופעות שיש, יש 15 בארים שונים שאנחנו ממליצים עליהם מדי יום, וכל אחד יכול למצוא את המקום לטעמו ולשמוע איזה סוג מוזיקה שהוא רוצה.

בינתיים מדובר בסיפור הצלחה, מאות אנשים מתקשרים ביום לקו. בשלב הראשוני הזוג הצעיר לא מרוויח דבר מהיוזמה, אבל בהמשך הם מקווים למצוא את הדרך להכניס כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully