וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 ישראלים בין 100 הדי ג'ייז הפופולאריים בעולם

דפנה ארד

29.10.2006 / 11:46

פול ואן דייק הוכתר שוב כדי ג'יי הטוב בעולם וכמה מותיקי הסצינה הישראלית השתחלו למקומות לא רעים בכלל. יכולנו לפרגן אבל אנחנו מעדיפים להעלות תהיות קיומיות

פול ואן דייק נבחר על ידי קוראי "די.ג'יי מאג" לדי.ג'יי המוביל בעולם בשנה השנייה ברציפות. כמדי שנה, מגזין הדאנס הבריטי מרכיב את רשימת 100 הדי.ג'ייז המובילים בעולם ומפרסם אותם במסיבה ענקית.

הרשימה הזו היא הדירוג החשוב ביותר בעולם הדאנס והמופיעים בה אוטומטית מקבלים חשיפה בינלאומית וזוכים להזמנות לנגן במסיבות בכל רחבי העולם, אבל חשוב לציין שלא מדובר ברשימת הדי ג'ייז הטובים בעולם, אלא ברשימת הדיג'ייז הפופולארים בעולם. המון שמות חדשים נכנסו השנה לרשימה ודחקו החוצה די ג'ייז שהובילו בשנים שעברו, ואפשר להאשים את האצבעות הקלות של תושבי כדור הארץ על הדק האס.אם.אס בתהפוכות הגדולות ברשימה השנתית, שמורידים מהאמינות הגבוהה בדרך כלל של הרשימה הזו.

הישראלים מפתחים שרירי אצבעות

זו אולי הסיבה שנציגי ישראל בעולם הגיעו למקומות מכובדים ביותר. כמו [[אינפקטד מאשרום]], הצמד עמית דובדבני וארז אייזן שנכנסו לרשימה במקום ה- 12.

השנה הצביעו יותר אנשים מאי פעם, 217,102 למעשה, וההצבעות הגיעו מ-229 מדינות שונות, והמגזין מציין עליה גדולה בכמות ההצבעות מכיוון ישראל. אולי זה יסביר את הנסיקה המדהימה במקומות של הדיג'ייז הישראלים כמשל, איך אינפקטד מאשרום עלו 14 מקומות, דיג'יי יהל עלה 17 מקומות משנה שעברה הישר למקום ה-28, ואחריו [[עופר ניסים]] נכנס לרשימה במקום ה-29, [[סקאזי]] נכנסו לרשימה הישר למקום ה-37, אסטריקס התקדמו 34 מקומות למקום ה-41, ומפיקי ההאוס מנצרת הפלאש בראדרס עלו 43 מקומות הישר למקום ה-23, ושברו את השיא השנתי.

מלבד ההצבעות החזקות של מדינות קטנות כמו ישראל, מסופר בפורומים ובבלוגים שונים באינטרנט על יחסי ציבור רחבים של די ג'ייז טראנסווים, שגבלו בספאם בMyspace, וישנה המלצה חמה לא להזמין די ג'ייז למועדונים לפי הרשימה הזאת, אלא לפי ידע מקדים. "רשימת מאה הדיג'ייז המובילים בעולם מעניינת כמו לעקוב אחרי צבע מתייבש" נכתב בפורום הרשמי של דיג'יי מאג.

היום פורסם כי "דיג'יי מאג" עלול להסגר והידיעה אושרה על ידי עורכת המגזין לסלי וורייט, עוד שני כותרים מהעיתון יצאו ואז תצא ההחלטה אם לסגור אותו או למכור אותו. הדבר קורה בלי שום קשר לביקורת על הרשימה השנתית. המוציא לאור של המגזין, "פיוצ'ר פאבלישינג" עומד למכור כמה מהמגזינים בשליטתו, בינהם גם מגזין הדאנס הנחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully