וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב סרטי אימה לזכר רותם מוריה

30.10.2006 / 11:38

בפרוייקט לזכרו של מוריה, שנהרג בפיגוע לפני כשנתיים, הופקו ארבעה סרטים קצרים שיוקרנו מחר בסינמטק תל אביב

אין ספק שהקמת קרן לסיוע ליוצרים של סרטי אימה היא הדרך הטובה ביותר להנציח את רותם מוריה ז"ל. מוריה אהב לצפות בסרטי אימה, אסף סרטי טראש ומכר אותם, ואפילו הוציא עיתון בשם "Body Count" והעריץ את עבודתם של במאים כמו קוונטין טרנטינו, פיטר ג'קסון, טקאשי קיטנו, וג'ון וו. ב-7 באוקטובר 2004 הוא נהרג בפיגוע טרור במלון הילטון טאבה בסיני.

בערב הזיכרון הראשון למותו הוכרז על הקמת קרן לסיוע ליוצרים צעירים הנתקלים בקשיים להפיק סרטי אימה. בעקבות הפרסום התקבלו 72 פניות של סטודנטים לקולנוע. סרטה של עינב בר, "מחוץ למיטה" הופק והוקרן בערב השנה למותו בסינמטק תל אביב. באותו ערב בסינמטק הוכרז פרויקט הסרטים של הקרן לשנת 2006 - "הו, האימה".

במסגרת הפרוייקט "הו האימה"- צולמו ארבעה סרטים קצרים של יוצרים צעירים, שנבחרו על ידי הקרן; "אני כבר אנוח בקבר" של גיא ברמן מכליס ונטלי דובז'ן, "וידוי" של עדי רייס וחיים פינקנסון, "Buy Bonus" של שי שרף ויעל אורון ו"טוב שחזרת הביתה" של ליאור חפץ וטל אורן.

בסרטים משתתפים בהתנדבות, שחקנים כמו מוחמד בכרי, לוסי דובינצ'יק ואיל שכטר והם יוקרנו מחר, 30 לאוקטובר, בסינמטק תל אביב, בערב מיוחד לציון שנתיים למותו של רותם מוריה ז"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully