וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: המסור 3 מנסר את הקופות

30.10.2006 / 17:32

כנראה שאווירת ליל כל הקדושים באמריקה משפיעה על החלטות הצופים: שני סרטי אימה הגיעו בסופ"ש לעשיריה הפותחת

הצליל המוכר של צרחות אימה נשמע בבירור בבתי הקולנוע ברחבי ארצות הברית, מכיוון שלקראת ליל כל הקדושים באמריקה, סרט האימה "המסור 3" הגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארצות הברית, ופתח את השבוע הראשון להקרנתו עם הכנסות של 34.3 מיליון דולרים.

מדובר על סכום גבוה הרבה יותר מהפתיחות של שני הסרטים הקודמים בסדרה המצמררת. "המסור 2" הכניס רק 31.7 מיליון בסופ"ש הראשון להקרנתו, ו"המסור" הכניס אך ורק 18.3 מיליון דולרים.

"השתולים", מותחן הפשע של סקורסזה, יושב השבוע במקום השני והיציב עם הכנסות של 9.8 מיליון דולרים, והגיע כבר להכנסות של 91.9 מיליון דולרים מאז התחילה הקרנתו. "The Prestige", שבשבוע שעבר נכנס היישר למקום הראשון, ירד השבוע למקום השלישי, עם הכנסות של 9.6 מיליון דולרים, וסך הכל 10 ימים שהכניסו לו 28.8 מיליון דולרים.

"גיבורי הדגל", דרמת מלחמת העולם השניה של קלינט איסטווד ירדה במקום אחד מהשבוע שעבר, מהמקום השלישי למקום הרביעי, עם הכנסות של 6.4 מיליון דולרים, וסה"כ הכנסות של 19.9 מיליון דולרים.

בהמשך הרשימה במקום החמישי "חברים על הכוונת" עם אשטון קוצ'ר ומרטין לורנס, והסרט המפחיד השני ברשימה "הטינה 2" במקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully