וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרה ווינפרי אקסטרא לארג'ית

31.10.2006 / 11:45

האישה המשפיעה ביותר בארצות הברית חוץ מקונדי, חילקה לקהל באולפן 1,000 דולר שיתרמו לנזקקים

אופרה ווינפרי אוהבת להמטיר מתנות ראוותניות על הקהל שלה באולפן של תוכנית האירוח הפופולארית ביותר בגלקסיה. בתוכניות קודמות חילקה לכל איש מהקהל מפתחות למכוניות חדשות, פונטיאק ג'י 6, שעונים מעוטרי יהלומים, מצלמות של סוני, מעילים של ברברי, זימוניות של בלאקברי, אייפודים, וטלויזיות שטוחות, אבל הפעם היא פשוט התעלתה על עצמה.

בתוכנית ששודרה אתמול ווינפרי חילקה ל-300 האנשים שישבו בקהל שלה שטרות חוב של 1,000 דולר בחסות "בנק אוף אמריקה". כולם שאגו בשמחה מסויימת, אבל אז היא הציבה תנאי אחד. הכסף אמור לעבור לצדקה. בואו נגיד שהם היו שמחים יותר לו קיבלו מפתחות לפונטיאקים.

"אני יכולה להגיד בכנות שכל מתנה שאי פעם הענקתי, גרמה לי לאותה כמות של אושר כמו לבן אדם שקיבל אותה" אמרה ווינפרי בתוכנית. "זו ההרגשה שאני רוצה להעביר לכם" הוסיפה האישה השחורה ההראשונה שנכנסה לרשימת העשירים של פורבס, ושבבעלותה שלושה בתים, אחד מהם בשווי 50 מיליון דולר.

כל אחד מהאנשים שקיבל את שטר החוב קיבל בהשאלה מצלמת די.וי.די כדי לתעד את הסיפורים שלהם לקראת התוכנית הבאה. "אתם עומדים לפתוח את לבבותיכם, תהיו יצירתיים, ותתרמו את כל הסכום לבן אדם אחד, או דולר אחד ל-1,000 אנשים" הדריכה אותם ווינפרי במהלך התוכנית. בנוסף היא אמרה שזה בסדר גמור להעביר את הסכום במלואו לאדם נזקק יחיד, כל עוד הוא לא קרוב משפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully