וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט "אדמה משוגעת" יתחרה בסאנדנס

דפנה ארד

30.11.2006 / 14:15

סרטו של דרור שאול יתחרה בתחרות הרשמית של פסטיבל הסרטים העצמאיים הגדול בארה"ב

סרטו של דרור שאול, "אדמה משוגעת", התקבל לתחרות הראשית בפסטיבל הסרטים העצמאיים סאנדנס, מייסודו של השחקן והבמאי רוברט רדפורד. התסריט של "אדמה משוגעת" פותח במכון סאנדאנס.

הסרט נבחר לייצג את ישראל בקטגוריית "הסרט הזר הטוב ביותר" בטקס האוסקר הקרוב, ואתמול פורסם שהוא גם מועמד להתחרות ב"גלובוס הזהב". בחודשיים האחרונים הסרט מוקרן בישראל ועד כה צפוי בו למעלה מ-130,000 איש. הוא מספר את סיפורו של דביר, ילד רגיש ויפה המתגורר בקיבוץ בדרום הארץ בשנות ה-70, ועל יחסיו עם אמו המשוגעת במסגרת הזו, שנראית לכאורה מלבלבת אבל בעצם היא רקובה מהיסוד.

פסטיבל סאנסדאנס ביוטה, המיועד בעיקר לסרטים עצמאיים ואיכותיים מארה"ב ומהעולם, יחגוג השנה 25 שנים להיווסדו.

"הביטחוניים" יתחרה בסאנדנס

הקו-פרודוקציה הצרפתית-ישראלית "הביטחוניים" תתחרה גם היא בפסטיבל סאנדאנס.

"הבטחוניים", סרטו הדוקומנטרי של שמעון דותן, מספר על התפתחותה של חברת האסירים הפלסטינים שנידונו לתקופות מאסר על עברות ביטחוניות ומעשי טרור נגד ישראל, ומראה כיצד דווקא בבית הכלא מתפתחת העתודה למנהיגות של החברה הפלסטינית. בסרט מככבים כמה מהאסירים הבטחוניים המסוכנים ביותר הכלואים בארץ.

מרינה שוייף תככב בסאנדנס

אתמול נודע שגם השחקנית הישראלית מרינה שוייף תככב בסרט אמריקאי שיוצג בפסטיבל היוקרתי. "Phantom Love", בבימויה של נינה מנקיס האמריקאית, יעשה את הפרמיירה שלו בפסטיבל. הסרט, באורך שעה וחצי, צולם בלוס אנג'לס והודו, וצילומיו הסתיימו לפני חודש בלבד.

הסרט הוא דרמה סוריאליסטית העוקבת אחר משפחה החיה בלוס אנג'לס וברישיקש בהודו. לצד מרינה מככבת השחקנית ג'ולייט מרקיז (אוקראינית במוצאה), שמגלמת דמות בשם האולטרא-ישראלי ניצן. שוייף מגלמת את לולו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully