וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפינג טום יחממו את ניין אינץ' ניילס

חן רוזנק

10.7.2007 / 14:53

מייק פאטון ואחד מפרוייקטי הצד היותר משובחים שלו, יגיעו לחמם את טרנט רזנור והלהקה במופע בגני התערוכה. על הדרך נקבל גם את בת טיפוחיו של הגאון המוזיקלי, אימני קופולה

כנראה שמייק פאטון נהנה כאן במיוחד בחודש שעבר, כי עכשיו הוא חוזר ומביא איתו את החברים מהבית. כן כן, ההופעה לצד האמן האלקטרוני הביזארי פנז, הייתה רק סיפתח שהכין את השטח לבואו של פרוייקט פיפינג טום לישראל.

העניין הביזארי, אך השמח עם זאת, הוא שפיפינג טום היו יכולים בכיף להחזיק מופע ענק לבדם, לאור הביקוש העצום לו זכתה הופעת הסוליקו של פאטון, אין ספק שמגובה בחברים, לא הייתה לו בעיה למלא אולם כמו גני התערוכה. למרות כל זאת, פיפינג טום יגיעו כמופע חימום, ולא יותר, ללהקת האינדסטריאל-רוק ניין אינץ' ניילז.

האלבום פיפינג טום שיצא לפני יותר משנה, אחרי שש שנים שלמות של עשייה, התווסף לרשימה הנכבדת של פרוייקטי צד של הזמר מייק פאטון. לצד להקת האם פיית' נו מור והרכבים כמו מיסטר באנגל, טומהוק, פאנטומאס ולאבאג' (של המפיק המוזיקלי דן דה אוטומייטור).

הגאון המוזיקלי שאב את ההשראה ממותחן הקלאט מהסיקסטיז (בעל אותו השם) של הבמאי מייקל פאוול, והעביר שנים בשליחת טרקים למוזיקאי משתפי פעולה פוטנציאליים. לבסוף הוא חזר אל מפיק ההיפ-הופ דן דה אוטומייטור (שעבד בין השאר עם די. ג'יי שאדו, פריימל סקרים, דה אילז, הגורילז וקיד קואלה) ויחד איתו ועם ראזל, נורה ג'ונס, מאסיב אטאק, קול קית' ת'ורנטון- יצרו תקליט אינדי רוק אלקטרוני אזוטרי קמעה, אך לחלוטין גאוני.

פאטון תגליות בע"מ

במסגרת סיבוב ההופעות של פיפינג טום, הצטרפה אל החבורה חברה שלא מן המניין, המוזיקאית אימני קופולה, ששרה ומנגנת כינור בהרכב. קופולה התגלתה לעולם ב-97' עם "Chupacabra", אלבום בכורה ששילב פופ גרובי ואינטליגנטי עם היפ-הופ חם, מה שהוביל להחתמתה המיידית בחברת הענק קולומביה/סוני. אחרי שהוציאה את תקליטה השני בקונצרן ולא הניבה אי אלו להיטים, היא נטשה את הזירה של הגדולים וחזרה לעבוד באופן עצמאי.

ב-2002 הוציאה את "Little Red Fighting Mood", כבר באותה שנה הוציאה גם את , "Post Traumatic Pop Syndrome" ", וב-2004 את "Afrodite" ועוד שני תקליטים ניסיוניים יותר בהמשך. בתחילת השנה היא שיחררה את אלבומה השמיני The Black And White Album באופן עצמאי, אך בסוף אוגוסט האלבום הזה ייצא מחדש באייפקאק, הלייבל של מייק פאטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully