וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפוט מהיר

26.8.2008 / 13:28

רגע לפני גמר "כוכב נולד" תפסה וואלה! תרבות את השופטת האורחת דפנה לוסטיג לשיחה לא מתנצלת ולא מתחנפת על העונה שהיתה והגמר שיהיה. ההימורים בפנים

זה לא סוד שדפנה לוסטיג היא בשר מבשרנו. הרבה לפני שהיתה שופטת אורחת ב"כוכב נולד" היא כבר כתבה אצלנו וידויים מרגשים על הפנטזיות שלה עם דידיה דרוגבה, רשמיה מהעונה הקודמת של "כוכב נולד" וביקרה את "יחפה", אלבום הבכורה של נינט. כמו כן היא גם כיכבה בעונות הראשונות של המגזין 7בום!, ככה שאנחנו לא ממש אובייקטיביים כלפיה והיא לא כלפינו וטוב שכך. למזלנו היא אפילו לא שכחה אותנו מאחור עם התהילה, והתפנתה לשיחה קצרה על רשמיה מהעונה האחרונה של "כוכב" והגמר שיתרחש הערב היישר מהכינרת.

מה את אומרת על הדיבור שזו העונה הכי פחות מוצלחת (יחד עם עונה 3) של התכנית?

זה קשקוש. מאחר ונכחתי בחזרה הגנרלית לקראת הגמר, שפטתי באודישנים וצפיתי באדיקות בכל העונה אני חושבת שבעונה הזו יש מתמודדים שמביאים רמה ואיכות שהרבה זמן לא היו כמותה ב"כוכב נולד".

אבל אולי זה בדיוק העניין. מספר מצומצם של מתמודדים באמת איכותיים וטונות של בררה שהסתננו לנבחרת? את לא יכולה להתכחש לפער הענק שקיים בין הגמר לשאר העונה.

אני מסכימה עם האבחנה אבל לא עם הניסוח. זה נכון שזו עונה שיש בה פערים גדולים בין המתמודדים, אבל צריך לזכור שבמדיום הטלוויזיוני וספציפית בז'אנר הזה כך מתנהלים הדברים - שלושה מתמודדים מאוד מוכשרים איכותיים ונבחרת שלכל אחד בה יש את הייחוד והכישרון שלו, גם אם הוא לא משתווה לזה של הפיינליסטים. אם לוקחים כדוגמה את כרמל אקמן, הרי שקרה כאן מהפך היסטרי. אף אחד לא היה מהמר בתחילת העונה שהבחורה החביבה הזו עם הכינור מהצפון תגיע לגמר ותעבור כזה שיפור דרמטי. היא הגיעה בתור זמרת כזו של טקסים והיום היא פשוט זמרת מצוינת שהצליחה לצבור קהל שמאוגד מאחוריה. ואם לא בשביל דברים כאלה התוכנית קיימת, אז בשביל מה? אי אפשר לזלזל בזה.

עוד דבר שחשוב לי להזכיר בהקשר הזה הוא את המקרה של מעיין חג'בי. יש פער עצום בין איך שהיא נתפסה אצל השופטים – וגם אצלי כמובן – והתקשורת, לבין איך שקהל המאסות מעריץ אותה. זה לא סתם שהיא הגיעה למקום רביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שלישיית הגמר היא גם השלישייה שלך?

לגמרי.

מישהו מהם גם ישאר איתנו?

אין לי ספק שישראל וליבי יהיו פה עוד הרבה זמן. ברור שאם שורה של אנשים יתחילו לנהל את ישראל, יתערבו לו בקריירה וייקחו החלטות לא נכונות הוא יהיה בבעיה, אבל עם כריזמה כמו שלו זה צריך להיות מקרה מאוד קיצוני. אצל ליבי זו התפרצות אדירה של כישרון בלי שום קשר למה שקורה בתכנית. חכו שתשמעו את הדואט שלו הערב עם נינט. כרמל יכולה להישאר, יש לה את הכישרון, אבל היא צריכה לתפוס כיוון מוזיקלי יותר ברור. גם אביב, שיש לו ייחוד, הוא מישהו שיכול להישאר איתנו וגם עדי אבישי שבנוסף לסטאר קוויליטי ואישיות כובשת יש לה גם קול מאוד יפה.

מי המנצח שלך?

כרגע ליבי, אבל מאוד תלוי בביצועים של הגמר.

תסמסי?

מה אתם גנובים? אני מסמסת כל גמר כבר מהעונה הראשונה.

ומי ייקח?

ישראל. נראה לי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully