וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיטר הירו: מטאליקה" - כל הפרטים

עינב שיף

16.12.2008 / 0:30

להקת המטאל המצליחה בעולם חשפה פרטים חדשים על הגרסה המצופה. גם פרל ג'אם נכנסת לעניינים בשיתוף פעולה עם "רוק בנד"

מעריצי מטאליקה יכולים להירגע. להקת המטאל המצליחה בעולם אישרה סוף סוף את פרטי משחק ה"גיטר הירו" שיוקדש לה וחשפה פרטים חדשים על תוכנו. במשחק, שצפוי להגיע במחצית הראשונה של 2009, ייכללו 28 משירי מטאליקה ששמותיהם יפורסמו בהמשך. בנוסף, יהיו במשחק גם שירים של אליס אין צ'יינס, סלייר, מאשין הד, פו פייטרס וקווין.

לפי אתרה הרשמי של הלהקה, Guitar Hero: Metallica יאפשר לכם לנגן את שירי מטאליקה הן כקבוצה, תוך שימוש בכל הכלים של גיטר הירו, והן לבד בעזרת כלי מוזיקלי אחד, כשההופעות שלכם מתקיימות באתרים מרכזיים מסיבובי ההופעות השונים של הלהקה ובמיקומים חדשים לגמרי.

תוכלו למצוא בגרסה החדשה את כל מצבי המשחק מ-Guitar Hero: World Tour, יחד עם האפשרות להתמודד ברמת קושי חדשה - "מומחה+", בה השחקן צריך לתמרן את הדאבל-בס של התופים בכדי לעמוד בקצב השיר.

עדיין בחיים

גם פרל ג'אם קופצת על עגלת משחקי הטלוויזיה המוזיקליים. הלהקה הודיעה כי ב – 24 במרץ, 18 שנה בדיוק לאחר השקת אלבומם המיתולוגי "Ten", תינתן לשחקני "רוק בנד" האפשרות להוריד אותו, זאת כשהלהיט "Alive" כבר נכלל ברשימת השירים של "רוק באנד 2". בשבוע שעבר הודיעה הלהקה על מארזי ההוצאה מחדש של "Ten", ושילובו ב"רוק בנד" הוא חלק נוסף בתהליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully