וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האביר האפל" סוחף את פרסי נבחרי הקהל

עינב שיף

8.1.2009 / 10:15

טקס "People's Choice Awards" נערך הלילה בארצות הברית. "האביר האפל" עם חמישה פרסים

"האביר האפל" ממשיך את מגמת הדומיננטיות שלו בעונת הפרסים הנוכחית של הוליווד. הלילה זכה שובר הקופות בחמישה פרסים בטקס "People's Choice Awards", הנחשב לנקודת פתיחה מחויכת ומשוחררת לקראת ערבי הפרסים ה"רציניים" כמו גלובוס הזהב והאוסקר. בין הפרסים בהם זכה "האביר האפל" היו "סרט השנה", "צוות השחקנים של השנה", "גיבור העל של השנה", "סרט האקשן של השנה" והפרס המרתק ביותר – "מץ' אפ השנה", על המפגש בין כריסטיאן בייל להית' לדג'ר.

זוכים בולטים נוספים בטקס היו הסרט "The Secret Life Of Bees" שזכה גם בתואר "סרט הדרמה של השנה" וגם בפרס "הסרט העצמאי של השנה" והשחקן וויל סמית', שזכה בתואר "שחקן השנה" ו"שחקן האקשן של השנה".

סדרת הדרמה "האוס" זכתה בפרס "סדרת הדרמה של השנה", כשהשחקן הראשי בסדרה, יו לורי, זוכה בפרס "שחקן השנה בטלוויזיה". בראד פיט זכה בתואר "השחקן הראשי של השנה", בעוד אנג'לינה ג'ולי קיבלה את "שחקנית האקשן של השנה". גם טינה פיי של "רוק 30" לא יצא מקופחת, כשזכתה בתואר "השחקנית המצחיקה של השנה".

ומה קרה במוזיקה?

בתחום המוזיקה, הפתיעה קארי אנדרוורד כשגברה על אלישיה קיז וריהנה וזכתה בפרס "זמרת השנה" ועל הדרך אף זכתה בפרס "שיר הקאנטרי של השנה". הקאנטרי המשיך לשלוט גם בפרס להקת השנה, כשהרכב ה - Rascal Flats גבר על קולדפליי ומארון 5 בקרב על פרס "להקת השנה". בפרס ה"כוחות המשותפים" זכו כריס בראון וג'ורדין ספרקס על השיר "No Air", שיר ההיפ-הופ של השנה הוא "Low" של פלו רידה ו- T Pain ושיר הפופ של השנה הוא "I Kissed A Girl" של קייטי פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully