וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשים על המסך

עינב שיף

19.2.2009 / 7:19

עיבוד ליורם קניוק, סיפורה של מכורה לקניות, גנגסטר צרפתי וכנופיה גרמנית - כל הסרטים החדשים שעולים הערב לאקרנים ממש מעבר לקליק

כנופיית באדר מיינהוף

אחד המתחרים של "ואלס עם באשיר" על תואר "הסרט הזר הטוב ביותר" בטקס האוסקר נוחת בישראל. הסרט מנסה להבין את הסיפור שמאחורי החבורה השמאלית הרדיקלית, שפעלה בגרמניה בשנות ה-70. הסרט מתאר את היווצרות הקבוצה לאחר מהומות הסטודנטים של שנת 1967 ואחרי שלושת ראשיה, אנדריאס באדר, גודרון אנסלין ואורליקה מיינהוף, שהצליחו להשפיע על מדינה שלמה עם כוונות נאיביות ואפילו הומאניות, שהסתיימו באלימות, טרור ובסופו של דבר לכידתם על ידי רשויות החוק. במאי: אולי אדל. שחקנים: מרטינה גדק, מוריץ בלייבטראו, יוהנה ווקאלק, ברונו גאנץ (150 דקות)

וידויים של שופוהוליק

סיפורה של רבקה, נערה שיודעת ליהנות ומצטיינת בקניות החולמת על עבודה במגזין אופנה ומוצאת את עצמה ככתבת לענייני כלכלה, דבר המאפשר לה לטפח את התמכרותה לתענוגות כרטיס האשראי. הסרט מבוסס על ספרה של סופיה קינסלה, "וידויים של מכורה מכורה לקניות". במאי: פי. ג'יי הוגן. שחקנים: איילה פישר, קריסטן ריטר, ג'ון גודמן, ג'ואן קיוזק, קריסטין סקוט תומאס (98 דקות)

ברוכים הבאים לצפון

עלילותיו של פיליפ, פקיד דואר בעיירה דרומית בצרפת, אשר מנסה לעודד את אשתו על ידי הונאת מעבידיו שנועדו להשיג לו משרה באחת מערי הריביירה הצרפתית. כשפעולותיו מתגלות, הוא נשלח דווקא לאחת מערי צפון צרפת, דבר האמור להוות עונש עבור פיליפ, אך הוא דווקא מוצא באנשי העיירה הצפונית מקור לשמחה והנאה. הבעיה מתחילה כשאף אחד לא מאמין לפיליפ שהמקום החדש מאיר לו פנים, כך שהוא נאלץ לשקר לאשתו בשלל תרגילים והמצאות, כדי שתמשיך להאמין כי רע לו במקום החדש. במאי: דני בון. שחקנים: דני בון, קאד מאראד (106 דקות)

אויב הציבור מספר 1

סרט צרפתי מספר שתיים להשבוע ובו מסופר על העבריין מספר אחת בצרפת של שנות ה-70, ז'אק מרין, ששדד בנקים, פרץ לבתים, חטף אנשים ואף ברח מבית הכלא. הסרט עוקב אחרי חייו של הגנגסטר הנורא, שעלה לגדולה דרך פשעיו אולם מצא את מותו ברחוב ראשי בפריז בשנת 1979. במאי: ז'אן פרנסואה רישה. שחקנים: וינסנט קאסל, ג'רארד דפרדייה, פלורנס תומסין, אלנה אניה, ססיל דה פראנס (130 דקות)

אדם בן כלב

העיבוד המדובר לספרו המיתולוגי של יורם קניוק מגיע סוף סוף לאקרנים. סיפורו של אדם שטיין, ניצול שואה ששרד את הזוועה בזכות כשרונו כבדרן העל, אך הסיוטים והזיכרונות מתקופת היותו כלב השעשועים של מפקד מחנה הריכוז לא עוזבים אותו לאשפוזו בבית חולים פסיכיאטרי במדבר יהודה. גם שם, יחסיו עם הרופא הראשי, האחות הראשית שהיא גם המאהבת והמטופלים האחרים מובלים על ידי הזיכרונות הנוראיים. כשילד צעיר מגיע לבית החולים לאחר שהיה קורבן לניצול שאימץ לעצמו זהות של כלב, אדם מתמודד ישירות עם סיוטיו שלו. במאי: פול שריידר. שחקנים: ג'ף גולדבלום, איילת זורר, דרור קרן, עידן אלתרמן, סר דרק ג'וקובי, חנה לסלאו (106 דקות)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully