וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמקול 37

אמיר אגוזי

20.2.2009 / 2:04

אין דרך טובה יותר להתחיל את מסיבות סוף השבוע מאשר סיבוב מהיר בפול ווליום עם הפודקאסט של אמיר אגוזי

N.A.S.A ft Barbie Hatch & John Frusciante – Way Down // Anti

Jovi Rockwell – Rizzla // unknown major

Mr Vegas ft Barrington Levy – Mus Come A Road // Greensleeves

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

Solo Banton – Talk to Me (Disrupt version) // Jahtari

X.O. – Grind Baby // Mad Decent

רשמקול של השבוע הוא שק מעורבב, שנוגע בהיפ-הופ, רגאיי, דאב, דיסקו, האוס, טכנו וכמה ביטים שמהלכים על הגבולות המעורפלים ביניהם. קבוצת הקטעים הראשונה נפתחת עם "Way Down" המבריק של N.A.S.A, שהופיע גם ברשמקול של שבוע שעבר והוא אחד הקטעים האהובים עליי ברגע זה. חבל רק שמדובר בנקודת אור בודדה באלבום המפוזר והמשתדל מדי ומלא האורחים (סיזלה, טום וויטס, דיויד ביירן, מ.י.ה, סנטוגולד ומלא ראפרים) שלהם, "The Spirit of Apollo".

ג'ובי רוקוול - מיני-סנסציה בצד הפופי של מפת הרגאיי הגמ'ייקנית - מגיחה עם "ריזלה", שיר שיכול להביא אותה למחוזות דומים בהם הילכו איימי ווינהאוס ולילי אלן. אחריה מר ווגאס עם קטע רגאיי, שמבוסס על Prison Oval Rock הקלאסי של בארינגטון לוי, שגם מתארח. ולפני שנעבור למחוזות טיפה שונים, "Grind Baby" של X.O, מתוך האוסף המומלץ "Fear & Loathing in Huntsvegas" (בפיקוחם של דיפלו ודיג'יי בנזי), שמוקדש לכל הסובלים מקשיים היומיום למיניהם.

Joubert Singers (Larry Levan) – Stand on the Word (Hot Coins remix) // Tirk

Codebreaker ft Kathy Diamond – Fire (Jimmy Edgar remix) // Disco Demolition

The Complainers – Bacon Rolls // Firecracker

Dirty 30 – Rip It Off // Truffle

דיסקו בתצורותיו השונות לא מפסיק לזרום בימים אלו, והרמיקס של הוט קוינז ל"Stand on the Word" של הג'וברט סינגרס, מקהלת ילדים שהפיק לארי לוואן, הוא ללא ספק אחד הקטעים החמים של הרגע. את המיקס המקורי של לארי לוואן ומידע נוסף על האוסף של ה-Unabombers שאחראי על התחייה שלו אפשר למצוא ברשמקול 19, שהוא לא במקרה גם אחד הפרקים האהובים ביותר עד כה.

בין קטעים מהצד השמאלי של עולם ההיפ-הופ והאלקטרוניקה ועד לאלקטרו וטכנו פריקיים למדי - ג'ימי אדגר הוא מאותם אמני שוליים שקשה לתייג כשם שקשה לעקוב אחריהם. הריליס הראשון שלו היה אי.פי שיצא בווארפ ב-2004, ובו 2 קטעים שלא עזבו את תיק התקליטים שלי מאז. הרמיקס שלו ל"Fire" של קודברייקר עם קאתי דיאמונד (המקור יצא בשנה שעברה) הוא עוד קטע שצובר אצלי האזנות בריפיט - פאנקי, מעודן, פריקי ובעל משמעות, להבדיל מהערימות המצטברות של אפוסים קוסמיים של דיסקו מונוטוני שמשאירים אותי קר כקרח. אם אתם מקדישים 3 דקות לפודקאסט הזה, תתחילו בדקה 19:40.

Soulphiction – The Royal Pennekaums (Chocolettes Nervous mix) // Musik Krause

Actress – Hazyville // Werk

Big Boi – Ringtone // LaFace

Roland Appel – Secrets (Arto Mwambe remix) // Sonar Kollektiv

Dam Funk – Silver // Stones Throw

Horace Andy – Love Hangover // Wackies

חטיבת השירים האחרונה היא המעורבבת מכולם. היא נפתחת עם קטע יפה במיוחד מתוך האי.פי האחרון של מפיק ההאוס-טכנו סולפיקשן (שפועל גם תחת השם Jackmate), ונמשכת עם קטע הנושא מתוך אלבום האלקטרוניקה "Hazyville" של Actress, שיצא עכשיו בלייבל Werk, שבדרך כלל מכסה טווח שבין אלקטרוניקה אקספרימנטאלית לבאסית.

קצת אחריהם – האחרון בסדרת תקליטי Based on Misunderstandings בסונאר קולקטיב (על שם הערב הקבוע של אלכס בארק מג'זנובה), ובו שני רמיקסים מעולים של ארטו מוואמבה לשני קטעים שכבר יצאו בלייבל, ומסוג הדיפ-האוס הפאנקי שנדמה כי בארץ בעיקר נופל בין הכיסאות.

"רינגטון" של ביג בוי, מתוך אלבומו המתקרב, "Sir Luscious Leftfoot", הוא קטע קצת שנוי במחלוקת בקרב קהל המאזינים ההטרוגני ממילא של אאוטקאסט. בין אם זה הפזמון המסונתז או נושא השיר, שרוכבים על ביט מיאמי-בייסי שכבר שמענו שכמותו מאאוטקאסט בעבר, כל שיש לומר הוא "ווי סו סיריוס?" ולהניף אוסקר באוויר. וקטנה לפרידה באדיבותו של הוראס אנדי, שמוקדשת לסובלים מחמרמורת סביב אהבה – "אם יש לכך תרופה, אני לא רוצה אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully