וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שהילדים אוהבים

אלון עוזיאל

20.1.2010 / 10:36

במקרה של דליפה נהוג להזמין שרברב. אבל אם דלף לכם אלבום, דוד אלון יגיע אליכם עד הבית לתקן את הסתימה

Hot Chip / Thieves In The Night - 00:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החזיקו חזק - מדובר בריליס הטוב ביותר!/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה קרה. אחרי צפייה חסרת הגיון, שיחות סלון, פוסטים בבלוגים, שני סינגלים והכתרות בטרם עת, דלף לו "One Life Stand", האלבום החדש של הוט צ'יפ. אני חייב להודות - למרות שהייתי חלק ממנפחי הציפייה, מאוד חששתי מהאלבום הזה. הרגשתי שההייפ סביב הוט צ'יפ עבר את הגבול, שהם גדלו מעבר ליכולות שלהם. פחדתי מפלופ ברמה כזו שכבר כמעט ולא היה לי חשק להתמודד עם האלבום. אבל אומץ הוא שמי האמצעי והתמודדתי עם הפחדים. וטוב שכך, כי מהצליל הראשון ברור שמדובר בקלאסיקה, בריליס הכי טוב של הוט צ'יפ עד היום. לכן, השבוע נפתח המיקס עם הרצועה הראשונה של "One Life Stand" - אם היא תרגש אתכם כפי שהיא ריגשה אותי, תקשיבו לשאר האלבום ולא תתאכזבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

These New Puritans / Attack Music - 06:06

גם האלבום החדש של These New Puritans הגיע והוא מלא בכעס. בעצם היצירה היא כולה מוזיקת מלחמה - או תקיפה לפי כותרת השיר - והכוונה היא לא לשירים סטייל יפה ירקוני. אולי בגלל שכשבריטים נלחמים, הם לא בוכים על חיילים שנופלים אלא חושבים בעיקר על לעורר אימה. תכלס, עוד כמה שנים עם ליברמן בממשלה וגם אנחנו נהיה כאלו.

M.I.A. / Theres Space For Ol Dat I See - 10:50

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה אנחנו שזקנים, או היא שאיבדה את זה? M.I.A/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחיי שאני לא מבין את השיר החדש של M.I.A - באמת שרציתי, אבל משהו שם לא מסתדר. "את חושבת שזה בגלל שהזדקנו ואנחנו לא מתחברים לצלילים חדשים", שאלתי את נערת ההיפ הופ החדשה בחיי. "או שאולי הגרסה שהגיעה לרשת היא לא גרסה סופית?" "לא זה ולא זה" היא ענתה. "כנראה ש-M.I.A פשוט איבדה את זה". ולמרות הטענה הזאת, לא הצלחתי להשאיר את השיר מחוץ למיקס - אולי כי אני ממש מקווה שאנחנו מפספסים משהו שאתם תבינו.

jj / My Way - 14:47

"jj nº 3", האלבום החדש והמתקרב של jj כנראה שלא יכלול את "My Way" המוצלח. השיר כולל קטע מראיון עם הרוצח המפורסם צ'רלס מנסון וגם סימפול של בית שלם של ליל' ויין, ובעוד שלמנסון אף אחד לא עושה חשבון, נראה שהשיר יישאר בארון בגלל שוויין לא מחלק זכויות בקלות. השאלה המתבקשת כאן היא איך זה יכול להיות ששני השירים הכי טובים של jj הם הקטע הנ"ל ו"Ecstasy" שהוא קאבר ל"לוליפופ" של וויין (ועל אותו משקל, גם השיר הכי טוב של וויזר הוא עם וויזי ושני הקטעים המרשימים ביותר של פליינג לוטוס מערבים את הפלא מהדרום). מסתבר שוויין, מפלצת מיינסטרים חסרת השכלה והאיש הכי ערס באטלנטה, בעצם מכתיב את האינדי הנוכחי. סססיייזזזזאאאררפפפפ!

ליל וויין בגראמי 2009. Mark J. Terrill, AP
כל מה שהוא נוגע בו זהב. שחור. ליל וויין/AP, Mark J. Terrill

Gigi / Alone At The Pier - 18:10

גיגי ממשיכים לרקוד עם פיל ספקטור ולברוח לבחורים, לפחות על פי מילות השיר. מן הסתם, הפעילות הזו מובילה לבכי במזח.

Dum Dum Girls / Jail La La - 21:25

אחרי כל האי-פיז והשבע-אינצ'ים הדאם דאם גירלס מכינות אותנו לאלבום הראשון שלהן, שיישא את שמן, עם הסינגל החדש והקופצני הזה.

Jay Reatard / You Mean Nothing to Me - 23:49

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניק משמעות חדשה למונח "זה ייגמר בדם". ריטארד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע שעבר הלך לעולמו ג'יי ריטארד בגיל 29, ולמרות שכבר כתבתי טור שלם לכבודו, החלטתי שמגיע לו עוד קצת כבוד, מה שהוביל אותו לפינה של "מה שהמבוגרים אוהבים" עם השיר העתיק הזה מ-2008.

Titus Andronicus / No Future Part Three: Escape From No Future - 25:52

"The Monitor", אלבום הקונספט של טיטוס אנדרוניקוס שמתרכז במלחמת האזרחים האמריקאית, דלף במלואו והוכיח שכמו שארה"ב עשתה צעד עצום אחרי מלחמת האזרחים, והפכה ממדינת עבדים לארץ שבה יכול להיבחר נשיא שחור, ככה גם טיטוס אנדרוניקוס יכולים לקפוץ מהאלבום הראשון, הפשוט והמוצלח שלהם לחתיכת יצירה מורכבת, מרשימה ומעולה באלבום השני. אם אתם לא מסכימים איתי אני מציע לכם לקנות אחת מן החולצות המקסימות של ה-KKK שיש פה בלינק מתחת.

Good Shoes / City By The Sea - 30:56

לגוד שוז יש נעליים טובות ובגלל זה הם אוהבים להיות קצביים ולעשות רעש עם גיטרות. בגדול אני בעד, אבל נקרעה לי סוליה השבוע והחלטתי להיצמד לבלדות. לפחות במקרה שלהם, שלא יתלהבו מהנעליים הטובות שלהם. שוויצרים.

The Magnetic Fields / You Must Be Out Of Your Mind - 34:58

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתולים נמשכים לשדות מגנטיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר שבועיים שאנשים זרים שואלים אותי למה אני מתעלם מהמגנטיק פילדס החדש במדור. הילדים הרי מתים על המגנטיק פילדס. אז האמת היא שלמרות שהאלבום החדש של הלהקה דלף במלואו, האיכות של הדליפה עדיין לא מספקת. כשהיא תגיע באופן מתקבל על הדעת, מיד אפיץ את הבשורה. עד אז, קבלו שיר שמסתובב ברשת וכן נשמע טוב. כמצופה מהפילדס, הטקסט מעולה וכולל שורות כמו "אני כבר לא שותה מספיק בכדי לחשוב שאת שנונה".

The Delta Mirror / He Was Worse Than The Needle He Gave You - 38:04

מצד אחד, שירים שמהללים בריחה לאלכוהול אך מזהירים ממחטים עם הרואין קצת מטופשים בעיני. מצד שני, כל שיר שדוחף את הילדים לטיפה המרה הוא בסדר מבחינתי. אז מה הפתרון? כנראה שנצטרך לשתות, ואחרי שנהיה שיכורים נחליט אם אנחנו רוצים להחדיר את המחט לווריד או לא.

The Besnard Lakes / The Lonely Moan - 43:10

דליפה, דלף, דלפנו. נראה שהשורש ד.ל.ף הוא כל מה שיוצא לי מהפה לאחרונה. אז הנה, גם האלבום המלא של ה-Besnard Lakes דלף וכן, הוא מקסים ואווירתי כמו שחשבתם שהוא יהיה.

Hot Chip / Slush - 47:17

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דליפה דליפה, אבל אם אתם רציניים - 2.2 והדיסק אצלנו בארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

החדש של הוט צ'יפ כל כך מדהים כי הוא האלבום הראשון שלהם שיש בו הצדקה לפורמט הישן - כלומר, הוא יצירה אחת ששומעים את כולה מההתחלה ועד הסוף. יש בו שירים שיחדרו רק עוד כמה שבועות, והוא כל הזמן נע בין בלדות מרגשות לרחבה. בכדי שתהיה לכם גם טעימה מהצד השקט יותר של האלבום, נסגור את המיקס עם קטע הפוך מזה שפתחנו איתו. ושאף אחד לא יגיד שרק ריקודים יש לילדים האלו בראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully