וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מטאליקה מגיעים לישראל

עינב שיף

27.2.2010 / 18:55

אחרי שנפתרו כל הבעיות הלוגיסטיות, אחת הלהקות הגדולות בעולם תבקר בפעם השלישית בתולדותיה בישראל ותופיע באצטדיון רמת גן ב-22 במאי

חג שמח במיוחד למעריצי המטאל והרוק הכבד בישראל: להקת מטאליקה, הנחשבת לאחת הלהקות הגדולות בעולם, הודיעה רשמית כי תבוא להופעה אחת בישראל, כפי שפורסם בעבר בוואלה! תרבות. ההופעה תתקיים ב-22 במאי באצטדיון רמת גן והמפיק שלה הוא מרסל אברם, המפיק את הופעותיהם של אלטון ג'ון ורוד סטיוארט הקיץ.

כנהוג במופעי הלהקה, חברי מועדון המעריצים יוכלו לקנות כרטיסים למופע לפני הקהל הרחב. המכירה לחברי המועדונים הרשמיים מרחבי העולם תחל ב-2 במרץ ותימשך עד ה-6 בחודש. ב-6 במרץ בשעה 20:00 תחל המכירה באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים לאן ולמחרת גם בקופות הכרטיסים.

ההופעה תתקיים כמובן בעמידה וכר הדשא יחולק לשלושה אזורים. הכרטיס הזול ביותר במתחם הברונזה יעלה 600 שקלים, הכרטיסים במתחם הכסף יעלו 900 שקלים ובמתחם הזהב, הקרוב ביותר לבמה – 1,200 שקלים. כרטיסים ליציע יעלו בין 300 ל-600 שקלים, על פי המיקומים.

זהו ביקורה השלישי של מטאליקה בישראל, אחרי הופעות בשנת 1993 בפארק הירקון ובשנת 1999 באמפיפארק של ראשון לציון. ב-11 השנים שעברו מאז נעשו לא מעט ניסיונות להביא את הלהקה למופע נוסף וגם במשא ומתן הנוכחי התגלו קשיים נוכח בעיות לוגיסטיות הקשורות לציוד הלהקה, שצריך לעבור בתוך יום לצרפת, שם תופיע הלהקה למחרת המופע בישראל.

הלהקה תגיע לישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי והמצליח אליו יצאה אחרי צאת אלבומה האחרון, "Death Magnetic". מגזין בילבורד מיקם את המופע במקום ה-11 ברשימת המופעים המצליחים בעולם ורק בשנת 2009 עמדו רווחיו על 76 מיליון דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הטורים המצליחים בעולם. מטאליקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיליוני עותקים, עשרות פרסים ולא מעט בעיות

מטאליקה הוקמה בשנת 1981 ומאז שינתה את פני עולם הרוק הכבד והמטאל. היא זכתה בתשעה פרסי גראמי, מכרה עשרות מיליוני עותקים מאלבומים מצליחים כמו "Metalica" (הידוע בכינויו "האלבום השחור" בשל עטיפתו) ו-"Ride The Lightning".

בלהקה חברים כיום הטריו המייסד הכולל את הסולן ג'יימס האטפילד, הגיטריסט קירק האמיט והמתופף לארס אולריך, יחד עם הבסיסט רוברט טרוחילו. בין החברים הקודמים בלהקה ניתן למנות את דייב מוסטיין, שלימים הפך לסולן להקת מגהדת', קליף ברטון, שנהרג בתאונת דרכים בה היה מעורב האוטובוס של הלהקה, וג'ייסון ניוסטד, שעזב בשנת 2001 לאחר שטען כי אינו יכול להמשיך יותר נוכח הנזק הפיזי שנגרם לו בהופעות עם הלהקה.

גם לחברים הקבועים בלהקה בעיות רבות, ביניהן האלכוהוליזם של האטפילד והמתחים ביניהם, שהוצגו בסרט הדוקומנטרי המפורסם אודותיהם "Some Kind of Monster". באפריל 2009 הוכנסה הלהקה להיכל התהילה של הרוקנרול בטקס מרגש בו הופיע גם ניוסטד לראשונה זה שמונה שנים. גם ריי ברטון, אביו של קליף ברטון המנוח, הגיע לטקס ואפילו מוסטיין הוזמן, אך טען כי אינו יכול להגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully