וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט של דיינג'ר מאוס ודיוויד לינץ' מגיע לחנויות

אייל דץ

4.3.2010 / 18:51

הסכסוך בין דיינג'ר מאוס וספרקלהורס ללייבל EMI נפתר, והאלבום Dark Night of the Soul, אחד הפרויקטים המסקרנים ביותר שנעשו בשנים האחרונות באינדי העולמי, מגיע לחנויות

אחד הפרויקטים המסקרנים ביותר שנעשו בעולם האינדי בשנים האחרונות עומד להגיע לחנויות: BBC 6 מדווחת היום (חמישי), כי הסכסוך בין דיינג'ר מאוס וספרקלהורס ללייבל EMI נפתר, וכי האלבום Dark Night of the Soul הכולל אמנים כמו איגי פופ, בלאק פרנסיס, גראף ריס, הפליימינג ליפס, ג'וליאן קזבלנקס וסוזן וגה יצא לאור השנה, ככל הנראה בחודש יוני.

דיינג'ר מאוס אמר בראיון ל- BBC6 כי "הבעיה של השנה שעברה היא של השנה שעברה ולכן אני מקווה שהאלבום ייצא ביוני או משהו כזה". ב- EMI אישרו את הדברים ומסרו בתגובה כי "חזרנו לשמחתנו לעבוד עם דיינג'ר מאוס וספרקלהורס. פרטים נוספים בנושא יתפרסמו בקרוב".

הסכסוך סביב האלבום התחיל לפני כשנה. דיינג'ר מאוס וספרקלהורס התאחדו בכדי לכתוב ולהקליט יחדיו את "Dark Night Of The Soul". הם גייסו אמנים גדולים שיתארחו (איגי פופ, בלאק פרנסיס, גראף ריס, הפליימינג ליפס, ג'וליין קזבלנקס מהסטרוקס, סוזן וגה, ג'יימס מרסר מהשינס, ג'ייסון ליטל מגרנדדי ועוד),והצליחו אפילו לשכנע את דיויד לינץ', שגם שר בפרויקט וגם הפיק חוברת בת יותר מ-100 עמודים של תמונות שהוא צילם ושצורפה לאלבום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחו. דיויד לינץ', דיינג'ר מאוס וספרקלהורס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרויקט נראה מבטיח אולם אז החל מאבק מכוער על תמלוגים ןב- EMI החליטו לגנוז את האלבום. למרות הגניזה דלף האלבום לרשת ודיינג'ר מאוס וספרקלהורס החליטו על דרך יצירתית להרוויח כסף מהפרויקט. הם הציגו באתר של הפרויקט שתי גרסאות של האלבום שלא מכילות אף חומר ששייך -EMI.

הגרסה הראשונה עולה 50 דולר וכוללת עטיפה, פוסטר, ספר התמונות של לינץ' ודיסק ריק לצריבה. הגרסה השניה עולה 10 דולר וכוללת את כל הנ"ל למעט הספר. דיינג'ר מאוס וספרקלהורס בעצם קרצו למעריצים שזה בסדר להוריד את הדיסק באופן לא חוקי. לקח ל- EMI להבין שבינתיים הם בעיקר מפסידים מה שהוביל כנראה להסדר בין הצדדים. הסדר שבעקבותיו יגיע הדיסק לחנויות.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully