וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וול סטריט רק הולכת ומידרדרת"

אייל דץ

14.5.2010 / 20:43

הסרט "וול סטריט 2", סרט ההמשך ליצירה של אוליבר סטון שהעניקה למייקל דגאלס אוסקר, הוקרן במסגרת פסטיבל קאן והוציא מהבמאי השנוי במחלקות ציטוטים באווירת המשבר הכלכלי

עשרים ושלוש שנים מאז יצא סרטו של אוליבר סטון "וול סטריט" לאקרנים וזיכה את מייקל דגלאס באוסקר, הוקרן היום (שישי) במסגרת פסטיבל קאן, סרט ההמשך "וול סטריט 2" (“Wall Street 2: Money Never Sleeps”). בסרט, חוזר דגאלס לתפקיד בנקאי ההשקעות גורדון גקו שיוצא מהכלא לאחר תקופה ממושכת ומוצא עצמו מנסה לכבוש שוב את דרכו לפסגה. לצד דגלאס משתתפים בסרט השחקנית קארי מאליגן והשחקן שיה להבוף.

המשבר הכלכלי הגדול ובעיקר הסיבות שהביאו אליו הפכו את הסרט לאחד הסרטים המסקרנים המוקרנים במסגרת הפסטיבל. סטון התייחס במסיבת העיתונאים להקשרים הרלוונטים של הסרט ואמר שכמו רבים אחרים, גם הוא כבר לא יודע האם הקפיטליזם הוא טוב או רע. "אני אשמח לראות רפורמה מקיפה בוול סטריט" הוא אמר.

שחקני הסרט וול סטריט 2. AP
הצוות שמאחורי וול סטריט 2: הבמאי אוליבר סטון/AP

סטון הוסיף ואמר, כי "יש בעיה עצומה ברחבי העולם וזה רק הולך ומתפשט לכיוון יוון, פורטוגל אנגליה ומדינות נוספות". לדבריו, "אז, ב-1987, חשבתי שלשוק יש את הכוח לתקן את עצמו. חשבתי שהמערכת נכונה. מאז זה רק הולך ומדרדר. יש פער עצום בין אלו שעושים כסף-המנכ"לים ובעלי המניות, לבין העובדים הפשוטים. יש בזה אי שיווין וחוסר צדק וצריך לתקן את המצב". הוא הוסיף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מתוך הסרט וול סטריט 2. פורום פילם,
"לא צריך לחשוב שבגלל שוול סטריט בכותרות זה טוב לסרט". מתוך הסרט/פורום פילם

דגאלס אמר במסיבת העיתונאים כי הוא כלל לא בטוח שההקשרים הרלוונטים של הסרט למציאות טובים לסרט. "לא צריך לחשוב שבגלל שוול סטריט בכותרות זה טוב לסרט", הוא אמר. "אני חושב שהאנשים שמשווקים את הסרט נמצאים בדילמה: איך לשכנע את הקהל לבוא ולראות את הסרט למרות שהם צופים בסרט דומה בכל יום במהדורות החדשות בטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully