וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שיש לו מה לומר - שיבוא לכאן ויגיד אותו"

עינב שיף

4.6.2010 / 17:34

מפיק פסטיבל פיק.ניק, שוקי וייס, משדר עסקים כרגיל לאחר ביטול הגעתם של הקלקסונז וגורילז סאונד סיסטם. "אני לא מאמין בחיבור בין תרבות ומוזיקה לבין פוליטיקה", אמר וייס

"אני מצר על החלטתם של הקלקסונז וגורילז סאונד סיסטם לא להגיע לישראל, אבל יחד עם זאת, אני מאמין שנכון לנו אירוע מאוד מיוחד", כך אמר היום (שישי) שוקי וייס, מפיק פסטיבל פיק.ניק על ביטול הגעתן של שתי הלהקות, 24 שעות לפני הופעתן המתוכננת בתל אביב. "אני לא מאמין בחיבור בין תרבות ומוזיקה לבין פוליטיקה", הוסיף וייס. "אני קורא למי שיש לו מה לומר שיבוא ויגיד את דבריו כאן, כי זוהי דמוקרטיה".

עם פרסום הביטול הבוקר, יצא וייס עם צוות הפקת המופע לגני התערוכה בתל אביב כדי לצפות בהכנות האחרונות לפסטיבל, שייפתח מחר עם הופעות של האנק אנד קאפקייקס (18:30), ג'יי ויוז (19:20) פורטיס ואורחיו, האחים תלמודי (20:20) ולאחריהם פלסיבו שיעלו בשעה 21:30.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במת פסטיבל פיק.ניק, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר (שישי) הודיע וייס בצער רב על החלטתם של הקלקסונז והגורילז סאונד סיסטם שלא להגיע לישראל, ככל הנראה בשל השפעת אירועי המשט לעזה. עם זאת, להקת פלסיבו כבר נחתה אמש בישראל והיום ערכה חזרה בחדר מיוחד שהוכן לכבודה בתל אביב. בראיון לוואלה! תרבות אמר סטפן אולסדל, אחד ממייסדי הלהקה, כי לא העלה בדעתו לבטל את ההופעה בשל מעמדה הפוליטי של ישראל, כיוון שהוא מנגן לאנשים ולא לממשלות.

כמו כן, הפקת הפסטיבל הודיעה כי יומו השני של הפסטיבל, המתקיים ב-9 ביוני ואמורות להופיע בו הפיקסיז והאדיטורז, מתקיים כמתוכנן.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully