וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוגרפית

דפנה לוסטיג

28.6.2010 / 7:30

רובין ממכרת, ג'אנל משמחת, מארק רונסון מאכזב ואמינם - איך לא? - הוא עדיין המלך. דפנה לוסטיג ממפה עבורכם את כל הצלילים שוודאי תשמעו בחודש הקרוב. טור חדש

רובין

רובין השבדית, כוכבת הפופ המוצלחת ביותר בעולם כרגע, הבטיחה שבשנה הקרובה היא תוציא לא פחות משלושה אלבומים. אם שני הבאים שבדרך ישתוו להישג המוזיקלי של "Body Talk Part 1", שיצא בשבוע שעבר, הרי שרובין תהפוך באופן רשמי מנסיכה אלטרנטיבית לקיסרית של הסצנה.

נכון לעכשיו, אין בנמצא אלבום פופ אינטליגנטי, מודרני וממכר כמו "Body Talk", שמכיל שירי פופ שהם לא פחות ממדהימים, ביניהם הסינגל "Dancing On My Own" (שיר השנה?) ושיתוף פעולה מסעיר עם רויקסופ, "Non Of Dem", שאם כל שירי הפופ היו נשמעים כמוהו, היינו בגן עדן. אלבום שמשאיר את כל כוכבות הפופ של התקופה הרחק מאחור והוא חובה לכל אייפוד ב-2010.

ג'אנל

האלבום של ג'אנל מונה, "The Archandriod", שיצא במאי בארצות הברית ויוצא באופן רשמי באירופה החודש, הוא מהמקוריים והכיפיים של השנה. מונה, בת הטיפוחים של פי דידי וביג בוי מאאוטקאסט, לוקחת את עצמה ואת סינדי מריוות'ר, האלטר אגו שלה, מאוד ברצינות. אלמלא ההפקה המשובחת וקולה הנפלא של ג'אנל, היה לכל הקונספטואליות שלה פוטנציאל רציני לעצבן. אבל היא לא מעצבנת. להיפך – היא מלאת דמיון והיא משמחת בטירוף.

האלבום שלה, שכולל שיתופי פעולה עם סול ויליאמס ואוף מונטריאול, הוא גרסה נשית ועכשווית לצלילים של אאוטקאסט. ההייפ סביב ג'אנל רוחש מזה זמן אבל נדמה שממש עכשיו הוא מתקרב לשיא שלו כשאפילו בגלגל"צ מנגנים את הסינגל עם ביג בוי, "Tightrope". זה הרגע האחרון להתמכר אליה, דקה לפני שקולה יבקע מכל רמקול בכל בית קפה.

ברנדון

בספטמבר יוציא סולן הקילרז, ברנדון פלאוורז, אלבום סולו ראשון. מנהיגי להקות גדולות לא תמיד מצליחים להרשים באלבומי הסולו שלהם אבל "Crossfire", השיר הראשון מתוך "Flamingo", הוא כל מה שטוב בברנדון פלאוורז.

בניגוד לסולנים אחרים, שנשמעים עירומים ודלים כשהלהקה נלקחת מהם, פלאוורז נשמע בסינגל החדש כאילו חבריו ללהקה כיסו אותו בשכבות של סאונד שמנעו ממנו במשך שנים לרגש באמת. אז עכשיו, כשהוא לבד, הוא משחרר לעולם שיר מקסים שנוגע בשורשים האמריקאיים שלו ועושה כבוד לגיבורים כמו ברוס ספרינגסטין וטום פטי מבלי להישמע זקן אפילו לרגע. למעשה הוא נשמע טוב, אפילו טוב מאוד, ומעורר ציפייה אמיתית לאלבום כולו.

מארק

ועוד אלבום שהמון אנשים מצפים לו וייצא בספטמבר הקרוב הוא אלבומו החדש של מארק רונסון, שיצא תחת השם "Mark Ronson & The Business INTL.". הפעם מנסה רונסון את כוחו במוזיקה מקורית והסינגל הראשון מתוך הפרויקט, "Bang Bang Bang", כבר הפך ללהיט בכל המקומות הטרנדיים.

אלא שלהוציא את קיו-טיפ המעולה שמתארח בסינגל, האזנות חוזרות ונשנות מעלות את החשש שהשיר, ממש כמו הקליפ האולטרה קולי שמלווה אותו, הוא הרבה צורה ומעט תוכן: הרפתקה מסוגננת מאוד ומיוחצנת היטב, אבל לא שיר שמתעלה לגבהים אליהם רונסון המחונן יודע להגיע. יחד עם זאת, אין ספק שהאלבום כולו עומד להיות אחד הטובים של השנה.

כדאי לשים לב

למייק פוזנר, יוצר אמריקני בן 22, שמשתלט לאטו על הרדיו בארצות הברית עם להיט חמוד בשם "Cooler Than Me". מדובר בשיר שנדבק לראש משמיעה ראשונה ובקלות יכול להפוך ללהיט גם בארץ. האלבום המלא של פוזנר ייצא באוגוסט.

וברכות

לאמינם, שמוציא השבוע את "Recovery" וצפוי לטלטל את שוק המוזיקה האמריקאי עם מכירות מדהימות של 700-750 אלף עותקים מהאלבום בשבוע הראשון לצאתו. חוץ מזה, הוא הגיע למקום הראשון במצעד האלבומים גם באנגליה השבוע, בפעם השישית. לא כל הביקורות מתלהבות מהאלבום החדש אבל זה לא משנה לאף אחד. עם מספרים כאלו ולהיט חדש עם ריהאנה, אמינם מוכיח שהוא עדיין סופרסטאר ושכרגע – הוא המלך הבלתי מעורער של השנה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully