וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיופים במצעד של DJ Mag? אינפקטד מאשרום ממשיכים כרגיל

אייל דץ

26.8.2010 / 13:23

המגזין הנחשב הודיע שהחל בחקירה לזיופי ההצבעות שנתגלו בו. אינפקטד מאשרום, לעומת זאת, ממשיכים כרגיל עם וידאו מיוחד הפונה לקהל הישראלי. צפו בקטע

יח"צ - חד פעמי

(צפו באינפקטד מאשרום מזמינים את הקהל להצביע להם בסקר של DJ Mag)

בצעד יוצא דופן פרסם היום (חמישי) אתר האינטרנט של מגזין המוזיקה DJ Mag, המרכז מדי שנה את ההצבעות עבור מצעד הדי ג'ייז העולמי, הודעה לפיה התגלו זיופים בהצבעות לתחרות בשנים האחרונות. ההודעה נכתבה לקראת פתיחת התחרות של מצעד 2010.

בהודעה נמסר כי מספר די ג'ייז נחקרו בפרשה אולם שמותיהם לא נחשפו. "בארבע השנים האחרונות, נתקלנו ב-DJ Mag בניסיונות גוברים לזייף הצבעות", נכתב בין היתר בהודעה. "השנה ננקטו אמצעי זהירות רבים כדי לוודא שהמצב לא יקרה שוב. זאת, בנוסף לאלפי קולות המופחתים מההצבעות מדי שנה, בשל ניסיונות ברורים לזיופים שנמצאו לא מכבר". ההודעה הסתיימה באזהרה מפורשת לפיה אם יימצאו תקליטנים שזייפו קולות במצעד הקרוב, שמותיהם ייחשפו והם יודחו מהמצעד.

בתוך כך, הכין הרכב הטראנס הישראלי המצליח בעולם אינפקטד מאשרום, המדורג ברשימה בקביעות, וידאו מיוחד ובו קריאה למעריצים הישראלים להצביע ללהקה במשאל.

DJ Mag נוסד בשנת 1991 ומאז הפך למגזין המופץ בעשרות אלפי עותקים ובמספר שפות. המגזין מתמקד במוזיקה אלקטרונית ובתרבות המועדונים והפך לשם דבר בתחום, ומדי שנה הוא מדרג את מאה הדי ג'ייז הטובים בעולם. בשנתיים האחרונות היה זה ארמין ון ביורן לדי ג'יי שנבחר לתקליטן מספר 1 של הגלובוס.

יוצרי מוזיקה אלקטרונית ישראלים זוכים בשנים האחרונות להצלחה רבה בתחרות. בשנה שעברה נכללו שישה מהם בין מאה הדי ג'ייז הטובים בעולם. למקום הגבוה ביותר הגיע הרכב הטראנס המצליח אינפקטד מאשרום, שדורג במקום ה-12 המכובד, מעל די ג'ייז כמו סאשה, ג'ון דיגוויד, קרל קוקס, דאפט פאנק ואפילו פול אוקנפולד.

  • עוד באותו נושא:
  • DJ Mag

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully