וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסמה רשימת השירים באלבומו הקרב של מייקל ג'קסון

12.11.2010 / 9:38

הסינגל שיוביל את "Michael", אלבומו החדש של מלך הפופ המנוח, יהיה "Hold My Hand", דואט שהקליט עם אייקון עוד ב-2007, שנתיים לפני מותו. הסינגל ייצא ביום שני הקרוב

בצל הטענות ששירו החדש של מייקל ג'קסון, "Breaking News", ששוחרר מוקדם יותר השבוע באתרו הרשמי, הוא זיוף, פרסמה היום (שישי) חברת התקליטים שלו, סוני/אפיק, את רשימת השירים שייכללו באלבומו הקרב, "מייקל". הסינגל המוביל באלבום, שעתיד לצאת ב-14 בדצמבר, הוא דואט עם אייקון שנקרא "Hold My Hand" והוא ישוחרר כבר ביום שני הקרוב.

השיר הוקלט עוד ב-2007 וגרסה בלתי-גמורה שלו דלפה ב-2008. לאחר מותו של ג'קסון, השלים אייקון את העבודה על השיר והגרסה הסופית תצא, כאמור, בתחילת השבוע הבא. "העולם לא היה מוכן לשמוע את 'Hold My Hand' כשהוא דלף לפני שנתיים", אמר אייקון. "היינו הרוסים מזה. אבל עכשיו ללא ספק הגיע הרגע שלו. עכשיו, במצבו הסופי, זהו שיר מדהים, יפהפה, המנוני. אני כל כך גאה בכך שהיתה לי הזדמנות לעבוד עם מייקל, אחד האלילים שלי". בסוני הוסיפו כי יש בידם פתק בכתב ידו של ג'קסון המורה על רצונו שהדואט עם אייקון יוביל את האלבום.

"Hold My Hand" לא יהיה הדואט היחיד באלבום החדש של ג'קסון – הראשון מזה תשע שנים שיכיל חומרים מקוריים שלו. אל מלך הפופ מצטרף לני קרביץ בשיר בשם "I Can't Make It Another Day", ואילו הראפר 50 סנט מתארח בשיר "Monster". רשימת השירים המלאה מופיעה למטה.

הסינגל החדש מגיע לאחר שמוקדם יותר השבוע שוחרר להאזנה, כאמור, השיר "Breaking News" באתרו הרשמי של ג'קסון. השיר גרר אחריו טענות מצד מבקרים, מעריצים וחלק מבני משפחתו של ג'קסון לפיהן השירה בשיר אינה של מלך הפופ. סוני בתגובה הדפו את הטענות ואמרו כי לאחר מחקר מעמיק הם בטוחים שמדובר בקולו.

רשימת השירים:

(Hold My Hand (Featuring Akon

Hollywood Tonight

Keep Your Head Up

I Like) The Way You Love Me)

(Monster (Featuring 50 Cent

Best of Joy

Breaking News

(I Can't Make It) Another Day (Featuring Lenny Kravitz)

Behind the Mask

Much Too Soon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully