וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

9.12.2010 / 8:00

מייק לי הבריז אבל "עוד שנה" שלו מגיע למסך הגדול, שם יפגוש את "פעילות על-טבעית 2", ההמשך ללהיט של הישראלי לשעבר אורן פאלי

עוד שנה

הבמאי הבריטי-יהודי-עוכר ישראל מייק לי היה אמור להגיע לארץ כדי לקדם את סרטו האחרון, חוליה נוספת בשרשרת של דרמות ריאליסטיות עטורות שבחים, אבל ביטל ברגע האחרון את ביקורו מסיבות פוליטיות. לפיכך, כבר לא נוכל להתחכך בלי, וכל מה שנשאר לנו זה הסרט עצמו, המציג ארבעה מפגשים לאורך שנה אחת בין זוג בריטי מזדקן וכמה מחבריהם וקרוביהם, ובראשם מכרה אחת (לזלי מנוויל), שהנוכחת שלה נעשית יותר ויותר מעיקה.

מן הביקורות: כמיטב המסורת, התקשורת הבריטית השתוללה בשמחה לרגל הפצת סרטו החדש של מייק לי - "רק הוא מסוגל לעשות דרמה כה מרגשת ונבונה", כתב הגרדיאן, והדיילי טלגרף והדיילי מייל אף קבעו שזהו מסרטיו הטובים של הבמאי בתקופה האחרונה. הסרט גם הוקרן בפסטיבל קאן האחרון והיה לחביב המבקרים הבריטיים והעולמיים, כך שהעובדה שיצא מן הריביירה בידיים ריקות התקבלה בהפתעה.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 97 דקות.

במאי: מייק לי. משחק: לזלי מנוויל, ג'ים ברודבנט (120 דקות).

פעילות על-טבעית 2

"פעילות על-טבעית", סרט האימה של הישראלי לשעבר אורן פאלי, היה אחד מן הלהיטים ההוליוודיים הגדולים ובוודאי הרווחיים ביותר בשנה שעברה, כך שזה היה רק עניין של זמן עד שיגיע ההמשכון שלו, והוא הגיע מהר מאוד - כבר עכשיו. הפעם פאלי עבר לעמדת ההפקה, אבל גם במקרה זה אנחנו רואים את ההתרחשויות דרך עיניה של מצלמה ביתית. ההבדל הוא שבמקרה זה, הקורבנות אינם זוג כי אם משפחה שלמה, שתידרש לשרוד את ההתרחשויות המוזרות בביתה. מה שלא יעלה בגורלם, הפרק השלישי כבר בדרך.

מן הביקורות: יחסית לעובדה שהמשכונים לסרטי האימה הם אולי אחד הז'אנרים השנואים על המבקרים, אפשר לומר כי "פעילות על טבעית 2" יצא בשלום מציפורניה המושחזות של התקשורת. המבקר של אינטרטיינמט וויקלי אף הפליג בשבחים וקבע כי הסרט גרם לו "לקפוץ, להזיע ולכסוס ציפורניים". לעומת זאת, טיים סבר שהפרק השני מחוויר לעומת המקור, וניו יורק טיימס אף הגדיר אותו כגימיק שנמתח יתר על המידה.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 60. מטאקריטיק – 51.

במאי: טוד וויליאמס. משחק: קייט פדרסון, מיקה סלואט (90 דקות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully