וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היממה ההזויה של צ'רלי שין

שני גורקביץ'

1.3.2011 / 9:41

הוא רוצה 3 מיליון דולר לפרק, הוא תובע שישלמו לו על הפרקים שבוטלו בגללו והוא בטוח שהוא נקי מסמים. צ'רלי שין ממשיך לשגע את התקשורת האמריקאית והיא רק מבקשת עוד

24 שעות לאחר שהחלה מתקפת התקשורת של צ'רלי שין ונראה כי איש לא נותר חסין. במהלך היממה האחרונה מתפרסמים עוד ועוד קטעים משלושת הראיונות ה"בלעדיים" שהעניק לשלושה ערוצי טלוויזיה שונים, ומהם עולה תמונה בעייתית ואגרסיבית אף יותר של השחקן.

בשבוע שעבר הודיעו יוצרי "שני גברים וחצי" כי ביטלו את המשך העונה של הסדרה בכיכובו של שין, זאת לאחר שצילומיה הופסקו בשל מעשיו והתנהלותו הפרועה. כעת אומר שין כי על מנת שישוב להשתתף בסדרה, על יוצריה, מנהלי רשת CBS וחברת וורנר בראדרס להעלות את שכרו ל-3 מיליון דולרים לפרק (מ-2 מיליון דולר). "תראו מה הם מעוללים לי", אמר בראיון ל-NBC. "הם לא משלמים לי מספיק".

שין טוען כי אנשי CBS חייבים לו התנצלות "בגדול, בפומבי, בזמן שהם מלקקים את כפות רגלי". השחקן הוסיף וטען כי חברת וורנר בראדרס תשנה את שמה בסופו של המאבק ל"האחים צ'רלי". בראיון שערך מאוחר יותר ב-TMZ אמר כי הוא במלחמה עם CBS ו-וורנר בראדרס, וכי "תבוסה אינה אפשרית... הם לקחו את כל הזהב שלי, השתמשו בו ואמרו 'תודה, ולהתראות'".

בשיחה עם NBC הוא המשיך במתקפה נגד יוצר הסדרה, צ'אק לורי, וטען כי כשניסה לשוב לצילומי הסדרה התסריט להמשך העונה לא היה מוכן וכי ההפקה בכל מקרה אמורה הייתה להסתיים לפני תום העונה. "אני לא מבין מה עשיתי רע, מלבד לחיות חיים שאתהם מקנאים בהם", אמר ל-TMZ בנושא.

שין נגד שין

בראיון ל-TMZ, אמר השחקן חובב המסיבות כי הוא "נקי במאה אחוז" מסמים אך סירב להצהיר כי ימי החגיגות שלו הגיעו לסיומם. "זה תלוי בי, ואני לא מעוניין בדעתו של איש", אמר שין. לדבריו, אין כל רע שכוכב יערוך מסיבות פרועות בסופי השבוע "אם הן משפרות את עבודתו". כדוגמא נתן את מעצרו באשמת אחזקת סמים של ארון סורקין, יוצר "הבית הלבן", בשנת 2002. לדבריו, אחרי שהפסיק עם הסמים "התוכנית נדדה לגן הוורדים וקמלה". הוא גם ניצל את ההזדמנות להעביר מסר לכוכב "הבית הלבן", אביו מרטין שין, שהשווה את בעיות הסמים שלו לסרטן. "אני בן 45... בשלב מסוים, תקבל את זה", אמר שין.

שין אינו חושש שהוא משמש דוגמא רעה לילדיו, ואמר כי יתיר להם לשתות אלכוהול אם הם סקרנים בנושא. עם זאת, הוא לא ממליץ לילדיו לנסות קוקאין "אין לזה מקום", אמר. "הם לא ישרדו את זה, וזו השורה האחרונה". בנוסף, בקטעים שפורסמו אתמול מראיון שערך באותו הבוקר ברשת ABC, טען שין כי הוא "על סם שנקרא צ'רלי שין. שאינו זמין לכם, כיוון שתמותו אם תנסו אותו פעם אחת".

אבל שוב, כעת לדבריו הוא נקי מסמים, ואת הגמילה עבר בעצמו וללא סיוע. "עצמתי את עיני וגרמתי לכך. בכוח המח שלי", אמר שין. "אני יודע את האמת שלי". כרגע נראה כי תמו ימיו של שין ב"שניים גברים וחצי", אך מה שעולה מהשבועות האחרונים בבירור הוא שגם ללא משכורת מוורנר בראדרז או CBS, שין לא מפסיק לרגע לספק לעולם בידור.

רגע, יש עוד

וזה לא הסוף: אמש (שני) התפטר דוברו הוותיק של שין, סטן רוזנפילד, שמאס בהגנה חסרת הפשרות על הטאלנט שרק המשיך והמשיך להסתבך. "עבדתי עם צ'רלי זמן רב ואכפת לי ממנו מאד", אמר רוזנפילד בהצהרה. "עם זאת, הגעתי למסקנה שאינני יכול לבצע את עבודתי באופן יעיל כרגע ולכן, עם כל הכבוד, אני מודיע על התפטרותי". שין הגיב בזעם על הודעתו של רוזנפילד וצוטט באתר TMZ כשהוא מכנה אותו "Pussy" וטען "אסור לו להתפטר, לכן הוא מפוטר".

בנוסף, עורכי דינו של שין שלחו מכתב לוורנר בראדרז בו הם דורשים כי שין יקבל את מלוא שכרו על פרקי "שני גברים וחצי" שלא צולמו בשל דבריו של שין על צ'אק לורי בסוף השבוע שעבר. הסכום המדובר עומד על כ-16 מיליון דולר, לפי חישוב של שמונה פרקים. בוורנר בראדרז אישרו שקיבלו את המכתב, אולם טרם ברור אם הוא יגיע לכדי תביעה. במקביל, אישרו בוורנר וב-CBS את התשלום לשאר צוות התוכנית המושבת בשל מעשיו של שין. ההסכמה כרגע היא תשלום על 4 מתוך 8 הפרקים שנותרו לעונה המבוטלת. "זו התחלה", אמר שין וטען שזו תוצאה של מאמצים והשתדלויות מצידו בנושא.

לסיום, התפנה שין כדי לנסות ולחסל את השמוע שג'ון סטמוס הוותיק, כוכב "צער גידול בנות לשעבר", יחליפו בסדרה המצליחה. "אני מחבב את ג'ון אבל הוא פשוט לא מתאים לזה", אמר שין ל-Access Hollywood. "התוכנית תסריח אם הוא יהיה בה. סורי". מישהו מוכן להמר מתי יהיה הסוף לסאגה הזו?

  • עוד באותו נושא:
  • צ'רלי שין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully