וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלי שין מביך ומאט לבלנק מנצח: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

1.3.2011 / 12:58

רגע לפני האביב, מיכל רשף מסכמת את עונת האמצע של הטלוויזיה האמריקאית עם פיאסקו צ'רלי שין, הניצחון של מאט לבלנק והקאמבק של דון ג'ונסון

חצי גבר בקושי

מתוך "שני גברים וחצי". imdb
הוא והסדרה כבר לא. מתוך "שני גברים וחצי"/imdb

בזכות צ'רלי שין וקוקטייל האלכוהול-סמים-כוכבות פורנו שלנו, דבר אחד אנחנו יודעים בוודאות לגבי העונה הנוכחית של הטלוויזיה הנוכחית: "שני גברים וחצי" כבר לא תעטר את מרקעו של הדוד סם. אבל באשר ליתר הסדרות, נשאלת השאלה אל אלו מהן שווה להמשיך להיקשר ועל אלו כדאי לוותר כי גם הן עתידות לקבל את הגרזן – אם כי עם פחות טקס בישבן מ"שני גברים וחצי". בקיצור, הגיע הזמן לסיכום ביניים של עונת האמצע, הלא היא ילדת הסנדוויץ' של הטלוויזיה האמריקאית. הכינו את הספות.

המדובר

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

Episodes

מתוך הסדרה "episodes". imdb
ג'ואי נחלץ מציפורני "חברים" סוף סוף. מתוך הסדרה "Episodes"/imdb

למה מדובר?

צריך להוריד את הכובע בפני מאט לבלנק. הסדרה החדשה בכיכובו מצליחה להשכיח מאיתנו את הכישלון הצורם של הספין אוף הקודם שלו, "ג'ואי", ולגרום לנו לראות בו יותר משחקן אופרות סבון שסבור ש-"?How are you doin'" זה המפתח למכנסיה של אישה. ב-"Episodes" מגלם לבלנק את עצמו – שחקן שנתקע במשך שנים באותה דמות (אכן, שטח מוכר עבורו) וכעת מנסה לפרוץ החוצה. כנראה ש"קללת סיינפלד" כבר לא תהיה כאן.

מה אמרו המבקרים?
גם חמוצי הפנים בארצות הברית פרגנו לכוכב "חברים" לשעבר וציינו לשבח את שני הכוכבים שלצדו: סטיבן מנגן וטמזין גריג, שמבצעים פה תפקיד משעשע למדי של שני בריטים מעונבים שהגיעו לעיר החלומות, ומגלים שהחלומות האלה עשויים למעשה מקרטון צבעוני וקצת דבק.

מה אמר נילסן?
הסדרה, שמשודרת ב-Showtime, זכתה לנתוני רייטינג מאכזבים ובפרק הראשון צפו רק 768,000 אמריקאים. אבל לשואוטיים זה לא אכפת ואמש הם הודיעו על חידוש החוזה עם יוצרי הסדרה לעונה נוספת.

Spartacus: Gods of the Arena

גאניקוס, מתוך " Spartacus: gods of the arena". imdb
קשה להסתכל אבל אי אפשר שלא. מתוך הסדרה "Spartacus"/imdb

למה מדובר?
הסדרה, שעוסקת בתקופה בה שריון וסנדלים תנ"כיים נחשבו להוט-קוטור, נעה סביב דמותו של גאניקוס – גלדיאטור מנוסה בעל גוף של אל יווני – ומספרת את סיפורם של משפחת בטיאטוס בעיר קפואה. אם לא קיבלתם מספיק דם בעונה האחרונה של "דקסטר", או שסקס, תככים ואלכוהול חלפו על פניכם ב"אימפריית הפשע", כאן תמצאו את מבוקשכם. כזו היא "ספרטקוס", קשה להסתכל אבל אי אפשר שלא.

מה אמרו המבקרים?
המבקרים היללו את המיני סדרה (המשודרת בערוץ Starz ובקרוב גם אצלנו ב-yes) וכינו אותה "בלגן מהמם".

מה אמר נילסן?
הסדרה זכתה בנתוני רייטינג מרשימים בפרק הפתיחה של 1.1 מיליון צופים עליהם שמרה גם לאורך יתר הפרקים.

המיותר

Skins

skins. imdb
מתוך הסדרה "Skins"/imdb

למה מיותר?
הגרסה ההוליוודית לסדרה הבריטית הבועטת שעוסקת בקטינים, סקס, סמים ומה שביניהם (ומה שיש ביניהם זה ניירות גלגול וזיכרונות עמומים מימים בהם היו להם אמות מוסר) התיימרה להציג תמונה עגומה של הנוער האמריקאי השיכור, החרמן, נטול האמפתיה והמכור לכל דבר שמתחיל ב-i ונושא לוגו של תפוח. במקום זה יצאה גרסה נקייה של נערי פוסטר מתבגרים שמושתקים על ידי ה"ביפ" האצילי בכל פעם שהם מנבלים את הפה. הגרסה האמריקאית לוקה בחסר מול אחותה הבריטית שמראה את הכיעור במלוא הדרו ולא מנסה לכסות אותו במייקאפ. איך אומר השיר? "בלונדון, טלוויזיה מצוינת". בהוליווד? פחות.

מה אמרו המבקרים?
הסדרה, המשודרת ב-MTV, עוררה מחלוקת בשל הבוטות שבה ובשל תוכנה, בו מוצגים קטינים שלא במסגרת אגדות ילדים בסגנון האנה מונטנה. ועד ההורים הארצי עשה נו-נו-נו, המפרסמים ברחו וגם המבקרים לא נשארו על הספינה הטובעת. הסדרה זכתה לביקורות צוננות שטענו שהיא לא אמינה וכינו אותה "פרק בינוני בדגראסי". אאוץ'.

מה אמר נילסן?
כנראה שגם הצופים, צעירים ומלאי הורמונים ככל שיהיו, יודעים לזהות כשזה פשוט לא זה. בין הפרק הראשון והשני חלה ירידה דרמטית של 50% באחוזי הצפייה, ובסדרה צפו בממוצע 1.6 מיליון אמריקאים.

Off the Map

מתוך " Off the ma". imdb
קחו את כל זה מינוס הג'ונגל ותקבלו את הלהיט הקודם של ריימס, "האנטומיה של גריי". מתוך הסדרה "Off the Map"/imdb

למה מיותר?
הסדרה החדשה מבית היוצר של שונדה ריימס לוקחת אותנו אל מעמקי יערות הגשם בברזיל, אל תוך בית חולים שדה בו נאלצים רופאים צעירים להתמודד עם רופאים ותיקים, פטריות (ולא מהסוג שצץ אחרי הגשם) ונחשים, זאת מלבד הג'ונגל של החיים האישיים שלהם. נשמע מוכר? קחו את כל זה מינוס הג'ונגל ותקבלו את הלהיט הקודם של ריימס, "האנטומיה של גריי". ריימס לא הלכה רחוק ולקחה את אותם רופאים עם אותן בעיות למעבה היער מתוך תקווה שהזיעה והעכבישים יספקו את הסחורה הדרושה. חבל שהם לא.

מה אמרו המבקרים?
המבקרים לא אהבו את הדמיון בין שתי הסדרות של ריימס וטענו כי "Off the Map" לא מציגה כל חידוש, וכי הדמויות בה סטריאוטיפיות והעלילה נראית צפויה מראש.

מה אמר נילסן?
הסדרה, שמשודרת ב-ABC, דורגה בין 50 הסדרות בעלות אחוזי הרייטינג הנמוכים ביותר וזכתה ל-2.3%, או במילים אחרות: אימא, אבא וסבתא של ריימס צפו בפרק הבכורה ובזה זה נגמר.

הביזאר

My Strange Addiction

אישה מכורה לאכילת נייר טואלט, מתוך " My strange addiction". imdb
אוהבים נקניקיות? ומה עם נייר טואלט? מתוך הסדרה "My Strange Addiction"/imdb

למה ביזאר?
"My Strange Addiction" של רשת TLC היא סדרה שהכוכבים שלה הם אנשים בעלי התמכרויות מוזרות (אם השם לא הסגיר את זה עד כה). בין היתר תוכלו למצוא שם אישה שלא יכולה להפסיק לאכול נייר טואלט, אימא שלא מסוגלת להירדם בלי מייבש השיער שלה שפועל על המיטה לידה, בחור שמכור לאכילת זכוכית וקשישה שמכורה למסקרה. מי אמר ביזאר ולא קיבל?

מה אמרו המבקרים?
לא התמכרו אליה, אך חיבבו אותה מאוד.

מה אמר נילסן?
1.8 מיליון צופים מדי שבוע (בממוצע) לא טועים, והסדרה חודשה לעונה נוספת.

?Joan and Melissa: Joan Knows Best

ג'ואן ומליסה ריברס. AP
שיאים חדשים של פולניות. ג'ואן ומליסה ריברס/AP

למה ביזאר?
מלבד אורגיה, ג'ואן ומליסה ריברס כבר עשו הכל ביחד. עכשיו החליטו האם המנותחת ובתה שהלכה בעקבותיה להמשיך במסורת ולספק הצצה חושפנית לחייהן האישיים. הסדרה חושפת את היחסים ההזויים בין השתיים ומראה כי משטר הרודנות של ג'ואן בבתה לא היה מבייש אפילו את קדאפי. רוצים דוגמא? באחד הפרקים נראית ג'ואן כאשר היא מנסה לשכנע את בתה להצטלם בעירום לפרויקט שנקרא "Girls Gone Wild". בשביל לשכנע אותה, ג'ואן נכנסת למליסה למקלחת בטענה שהיא רק רוצה לצלם את הגוף היפה שלה. אין ספק שמדובר בפולניה מזן שעוד לא הכרנו.

מה אמרו המבקרים?
רובם לא נפלו מהכיסא, ומי שכן, כנראה מפחד מהביקורת הבאה של ריברס-האם ב"משטרת האופנה".

מה אמר נילסן?
הבנות פתחו את העונה עם 800,000 צופים, נתון מכובד לתוכנית ריאליטי בערוץ נישה כמו WE.

לינק לעת צרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבלו ציור של קונאן, אם תהיו טובים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הג'ינג'יסט קונאן אובריאן השיק תחרות חדשה במסגרתה מתבקשים מעריציו לכתוב ביוגרפיה חדשה לחשבון הטוויטר שלו, זאת במלאת שנה לציוציו ברשת החברתית. מלבד תהילת עולם, יקבל הזוכה גם ציור של קונאן והלוויתן החיוור. אם הפרס מפתה אתכם במיוחד כנסו ללינק.

ליהוק שיחוק

דון ג'ונסון. Kevin Winter, imdb
פעם היה נאש ברידג'ס. דון ג'ונסון/imdb, Kevin Winter

דון ג'ונסון, מי שברזומה שלו רשום "הייתי נאש ברידג'ס", יחזור מבית האבות של הוליווד הישר לפריים טיים לאחר שלוהק ל-" A Mann's World",הדרמה החדשה של NBC שעוסקת – תחזיקו חזק – בספר סטרייט שפועל בבוורלי הילס. ג'ונסון יגלם בעל מספרה בשנות ה-50 לחייו שמשתדל להישאר רלוונטי בעולם של צעירים, בעודו מנסה לתמרן בין שלוש משפחות. מעניין אם גם הבלורית שלו משנות ה-80' תעשה קאמבק.

מי אמר למי?

ניל פטריק האריס מתוך "איך פגשתי את אמא שלך". imdb
מתוך "איך פגשתי את אמא"/imdb

Barney: With great penis comes great responsibility.

(בארני מ"איך פגשתי את אימא" עושה מחווה לספיידרמן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully