וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיוהד מוציאים עיתון - קבלו הצצה

שני גורקביץ'

28.3.2011 / 11:24

כפי שהבטיחה, הלהקה אכן חילקה עיתון חינם בשם "אנחת היקום" ובו שירה, אמנות ומילים מתוך שירי האלבום החדש שלהם

רדיוהד הוציאו היום (שני) מהדורה מיוחדת של עיתון, המחולק חינם בחנויות תקליטים ביותר מ-50 ערים ברחבי העולם. מועד פרסום העיתון, שנקרא "The Universal Sigh", נועד לסמן את התאריך בו יוצא לחנויות האלבום החדש של הלהקה "The King of Limbs" בתקליטורים ואלבומי ויניל. נכון לעכשיו, העיתון לא יחולק בישראל, אולם תוכלו לקרוא בו דרך לינק בסוף הפסקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישראל היום, מאחוריך: השער של The Universal Sigh/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחת היקום" אינו עיתון אמנותי המצורף למהדורת האספנים של האלבום, אלא עיתון רגיל בן 12 עמודים, ובו תמונות, סיפורים, וקטעי פרוזה. לא ברור בדיוק מי מחברי הלהקה, אם בכלל, תרם לטקסטים המופיעים בעיתון (לבד חלקים מהטקסטים שהם מילים משירי האלבום החדש, אותם כתב טום יורק), אולם שלושה מהסיפורים מיוחסים לכותבים בריטיים סביבתיים. הראשון הוא סופר הטיולים והמבקר הספרותי זוכה הפרסים רוברט מקפרליין, שספרו האחרון "The Wild Places" הוא מסע אחר מה שנותר מהטבע הפראי בבריטניה ובאירלנד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחירות מרתקות של כותבים לא צפויים. הטקסט של מקפרלן מתוך "The universal Sigh"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מכרו את ביתכם וקנו זהב"

טקסט נוסף מיוחס לסופרת הבריטית ג'יי גריפית'ס, שספרה "Wild: An Elemental Journey" העוסק ביחסים בין השממה, הפראיות והחברה האנושית, השפיע על מוזיקאים רבים כגון הסטרוקס ו-KT Tunstall.

השם השלישי המופיע בעיתון הוא סטנלי דונווד. מדובר בשם העט של האמן הבריטי דן ריקווד, שאחראי ליצירת כל עטיפות האלבומים של רדיוהד, האמנות הקשורה ללהקה ולאתרי האינטרנט שלה (אתר מיוחד בשם The Universal Sigh נפתח לכבוד פרסום העיתון). בעיתון כתב ריקווד מניפסט בשם "Sell Your House and Buy Gold".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחלק מהטקסטים אין קרדיט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרעיון של העיתון והעיסוק בסביבה ובטבע הפראי, תואם מאוד לאג'נדה של הלהקה ובמיוחד לשם האלבום החדש. הסברה היא כי הכוונה ב-"The King of Limbs" היא לעץ אלון בן אלף שנים שנמצא ביער סברנייק באנגליה. היער, שרבים מהעצים בו מוגנים ואף ניתנו להם שמות, סמוך מאוד לבית בו הקליטו חברי רדיוהד חלק מאלבומם הקודם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם שער אחורי, אבל לא עוזי וייל סטייל. The universal Sigh/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully