וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברור שיצביעו לבנים": מודחות "אמריקן איידול" מדברות - בלעדי

שני גורקביץ'

3.4.2011 / 7:30

טיה מגיה ונעימה אדדאפו, מודחות "אמריקן איידול", קובעות שנערות מביאות לכך שרק נשים מודחות וכמובן - לא מתחרטות על דבר. ראיון בלעדי

"בסופו של דבר, המציאות היא שיותר מחמישים אחוז מהקהל הן נערות צעירות וכשהן מתאהבות – זה נגמר", כך אמרה נעימה אדדאפו, שהודחה מ"אמריקן איידול" בסוף השבוע האחרון יחד עם טיה מגיה, בשיחה עם וואלה! תרבות. אדדפו מתייחסת כמובן לעובדה ששתי נשים הן אלה שעפו בהדחה הכפולה שנוצרה השבוע בעקבות הצלתו של קייסי אברהמס בשבוע שעבר על ידי השופטים. לדבריה, לא משנה כמה טוב הן יבצעו את שירי אלטון ג'ון, שהתוכנית השבוע הוקדשה ליצירותיו, המעריצות הנלהבות הן מי שקובעות מי תלך בכל שבוע: "הן שולטות, וזה בסדר".

גם מגיה לוקחת את הדברים די בקלות: "האמת שלא ידעתי בכלל למה לצפות", היא אומרת. "יש הרבה זמרים נהדרים בתחרות הזו, אז... אני מניחה שחשתי תערובת של רגשות לפני שעליתי על הבמה. כמובן שרציתי את זה מאוד, אבל אני מניחה שכך מרגישים כולם כי זה כל כך נפלא. את פשוט מנה להכין את עצמך לכל מה שיקרה, אבל לא באמת ידעתי מה להרגיש. אני שמחה בשביל שנינו כי אני יודעת שכולנו נצא לטור ונהנה מכל החשיפה שקיבלנו בתוכנית. זה היה מופלא ולדעת שחלק ממיליוני האנשים הללו הצביעו לך זו חנופה ממש מגניבה".

את תמיד עשית בלדות ורנדי ג'קסון תמיד אמר שאת עושה את הבחירות הבטוחות בכל שבוע. היית רוצה לבצע שירים קצביים יותר?

מגיה: "כן, אני מתחרטת שלא שרתי שירים קצביים יותר בשבועות קודמים, אבל על ההופעה האחרונה שלי, בה ביצעתי את 'Daniel', אני לא מתחרטת בכלל - הקדשתי אותה לאחי ושפכתי את כל הרגש שהיה בתוכי. בשבועות הקודמים הייתי עושה שירים קצביים יותר כי אני לא רוצה לצאת כזמרת רק של בלדות, מה שכנראה קרה, אבל אני רק מקווה שאמריקה יודעת שאני יכולה לעשות כל כך הרבה יותר".

כשאת המתחרה בת ה-16, את צריכה להתמודד גם עם בית הספר בנוסף לכל. כמה זה השפיע עלייך? כמה זה הרחיק אותך ממה ששאר המשתתפים עשו?

מגיה: "למדנו 3-4 שעות בכל יום, וחשבתי שלא קיבלנו מספיק זמן חזרות, אבל אני מניחה שזה היה סוג של יתרון בשבילנו, הצעירים, כי זה היה סוג של מפלט. זה נתן לנו להתחמק מהלחץ ולשבת בחדר הקטן ההוא ולהתרכז בלימודים. היו כמה חסרונות וכמה יתרונות לזה אבל זה היה מגניב שהיה את הזמן להתגבש עם הצעירים האחרים, במיוחד אני ולורן וליינה, אז אני מניחה שזה לא היה כל כך נורא".

רנדי ג'קסון. GettyImages
הבחירות הבטוחות הגיעו על חשבון הקצב. רנדי ג'קסון/GettyImages

בעונה הקודמת הודחו חמש בנות בשש ההדחות הראשונות, ועכשיו זה גרוע יותר: ארבע בנות שהלכו ראשונות. האם זה משהו שחששתן ממנו?

מגיה מצחקקת: "די הנחנו שזה מה שיקרה, כי יש יותר נשים שצופות בתוכנית אז היה ברור שיהיו יותר הצבעות לבנים. אבל זה לא רק זה, כי הבנים הם כולם כל כך נפלאים. אבל כן, היינו קצת מודאגות מזה שכל הבנות שצופות בתוכנית ייתנו את הקולות שלהן לבנים".

אדדאפו: "אני מרגישה שהקהל שלי קצת יותר מבוגר ומורכב מאנשים שאולי לא יותר מדי מבינים בטכנולוגיה. אז אנשים יאמרו לי 'כן הצבעתי בשבילך שלוש פעמים!' ואני כזה, 'טוב, יכולת להצביע בערך 500 פעם אם רק היית שולח SMS'".

נעימה, בשבוע שעבר היית בשלישייה התחתונה של התחרות. האם השימוש הפעם ברגאיי נועד לתפוס עוד תשומת לב?

אדדאפו: "בכנות, רציתי להראות כל חלק שבי. ניסיתי לנצל הזדמנויות כדי להראות בכל פעם דבר חדש, להראות משהו שונה לגביי. עוד לא באמת עשיתי רוטס-רגאיי וזה חלק גדול ממני, אני אוהבת את זה ומתחברת לזה, אז החלטתי ללכת על זה בביצוע של 'I'm Still Dancing'. היו אנשים שהביעו ספקות לגבי זה, אבל המהות שלי היא להיות נאמנה לעצמי וברגע שהמוח שלי מתכוונן על משהו אני עושה אותו. אין לי חרטות לגבי שום דבר שעשיתי בתוכנית, ואני שמחה שיכולתי להראות את הפן הזה שבי".

חשבת אולי שאנשים פוחדים מהכריזמה שלך? אולי הם לא היו רגילים שמישהו מביא את האמנות שלו לתוכנית?

אדדאפו: "אני חושבת שלפעמים אנשים לא יודעים איפה למקם אותי. הרגשתי שאולי הם לא הבינו אותי לפעמים. התגובות שקיבלתי מאנשים עדיין היו חיוביות – משהו בסגנון של 'אני לא בטוח לגבייך אבל אני די מחבב אותך', אז אני חושבת שבטוח שנראיתי לאנשים בצורה שונה, ואני חושבת שלעובדה שהיה קשה למקם אותי בקטגוריה מסוימת היתה השפעה על איך אנשים הצביעו או תפסו אותי".

ולמה תתגעגעי הכי הרבה בתחרות?

אדדאפו: "הקניות! הקניות! אני חושבת שזה היה אחד הדברים הכי כיפיים עבורי. כמובן שלהופיע זה הכל - באמת - אבל כשנותנים לך לעשות קניות ואת ממששת את האביזרים ואת הנעליים – או אלוהים, אני כל כך נהנית מזה! ואז אני אפילו נהנית יותר כשזה לא יקר ואני יכולה להשיג יותר דברים עם התקציב שלי. זה היה זמן השחרור שלי".

"אמריקן איידול", ימי חמישי ושישי, 22:00, yes Drama

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully