וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול מקדונלד, מודח "אמריקן איידול": "לא רציתי לזכות בתוכנית"

שני גורקביץ'

17.4.2011 / 8:00

פול מקדונלד, המודח הטרי מ"אמריקן איידול", מודה שבחר שירים לא נכונים, אבל לא אכפת לו - הוא הרוויח את ניקי ריד כבת זוג. ראיון בלעדי

"לזכות ב'אמריקן איידול' אף פעם לא היה החלום שלי", כך אמר אתמול (שבת) פול מקדונלד, המודח הטרי של תוכנית הריאליטי בשיחה עם וואלה! תרבות. מקדונלד (26), זקן חברי הנבחרת, כשל כשביצע את "Old Time Rock n Roll" של בוב סיגר במסגרת ספיישל השירים מהסרטים, קיבל את מספר ההצבעות הנמוך ביותר מהקהל, וסיים רצף הדחות של חמש נשים מהתוכנית.

מה היו הציפיות שלך כשהגעת לתוכנית? מה חשבת שאמריקה תחשוב עליך?

"בכנות? ניסיתי לא לחשוב על זה בכלל. אף פעם לא צפיתי בתוכנית כשהופעתי בה. לא חזרתי וקראתי ביקורות ומה שאנשים חשבו, אלא עשיתי בדיוק מה שרציתי לעשות כשהגעתי לכאן. למרות שזה היה קשה, לבחור את כל השירים השונים הללו ולנסות לבצע אותם. אבל פשוט הייתי אני. באתי לשם, וזה היה מצחיק כי הצוות של האיפור והשיער היה אומר 'טוב, אנחנו לא צריכים לעשות כלום בשבילך היום', ואני הייתי אומר 'טוב, מגניב'. ואז הסטייליסטית היתה אומרת 'אני אוהבת את הבגדים שלך יותר מאלו שיש לנו', כך שפחות או יותר עשיתי את הקטע שלי".

ובאמת, בנוסף לשירה שלך, הפכת לידוע גם בזכות התלבושות הראוותניות שלך. הרשו לך לקחת חלק מהן הביתה?

"האמת היא שהכנתי את התלבושות האלו במיוחד לפני התוכנית. כולם כל הזמן אומרים לי כמה מגניב ש'איידול' עשו את זה, אבל היה לי אותן לפני התוכנית. למעשה, שברתי את חשבון הבנק שלי על החליפה הלבנה הראשונה לפני שהגעתי להוליווד. אז כן, אני אוכל לשמור את כולן, כי חבר שלי עשה אותן במיוחד בשבילי. אני יכול לשמור אותן לנצח, ואוכל ללבוש אותן ליום ההולדת שלי ולשנה החדשה ולכל מיני אירועים כאלו".

פול מקדונלד בתוכנית "אמריקן איידול". imdb
העיקר שהוא יוכל לשמור את הבגדים. מקדונלד ב"איידול"/imdb

מה היית עושה אחרת בתוכנית?

"כנראה שחלק מבחירות השירים שביצעתי לא היו הטובות ביותר בשבילי. כשנבחנתי בהתחלה, כל העניין הזה היה רק בשביל הכיף, ואפילו לא ציפיתי להתקדם כל כך רחוק בתחרות, כך שכשהגעתי לכאן, די הקשבתי לכל מיני אנשים וכנראה הייתי צריך להקשיב לתחושות הבטן שלי. אבל חוץ מזה, זה היה כיף. אני קצת מתחרט שלא ביצעתי שירים של אמנים פחות מוכרים, יותר מהמוזיקה שאני מקשיב לה.

"אני גם חושב שעל הבמה ראו שלא הרגשתי בנוח בחלק גדול מהזמן, רק כי הרגשתי שזה לא אני. אבל פרט לזה הכל היה טוב, היה לי ממש כיף, זו היתה חוויה לימודית מדהימה להופיע בטלוויזיה, וזה גם פתח לי את הראש לסוגים שונים של שירים, ברובם ישנים ולאו דווקא חדשים".

לאילו אמנים אתה מקשיב עכשיו? או מנסה להיות כמוהם?

"עכשיו אני מקשיב למאמפורד אנד סאנז, הם כותבים מעולים והמוזיקה שלהם מרגשת אותך. גם הבלאק קיז ממש מגניבים. אני בעניין של כל הסצנה הזו. הלהקה שלי הופיעה בפסטיבלים, וכל מה שקורה בקואצ'לה עכשיו (שם מתרחש פסטיבל המוזיקה הגדול בארצות הברית – ש.ג) - זה הוייב שלי. אבל אני מקשיב לכל מיני סוגים של מוזיקה, והמטרה העיקרית שלי היא פשוט לעשות מוזיקה ששורדת ושאנשים נהנים ממנה. הסיבה שאני מנגן היא לשחרר את הרגשות שלי ולכתוב על דברים אמיתיים".

אתה הגבר הראשון שמודח אחרי חמש נשים ברציפות. אתה גם חושב שלגברים יש יתרון בגלל הצופות הצעירות?

"בטח. זה מצחיק, כי תמיד כשאתה בקהל זה מרגיש כאילו בנות-עשרה הן אלו שהכי צופות בתוכנית. אני זוכר שיצאתי אל הבמה והסתכלתי מסביב, ולאנשים בקהל יש פוסטרים ושלטים, ואז אני רואה פוסטר אחד שכתוב עליו 'פול' ולצידו יש בערך אלף נערות שצורחות. אז אני חושב שלבנים בטוח יש יתרון, וזה חבל בשביל הבנות, כי הן כל כך מוכשרות. אבל כן, אני לא מכיר יותר מדי גברים שצופים בתוכנית".

פול מקדונלד עם האלק הוגן, ג'יימס דובין בתוכנית "אמריקן איידול". imdb
גברים לא צופים בתוכנית, אפילו כשמביאים להם את האלק הוגן. מקדונלד עם המתאבק האגדי/imdb

תוכל לספר קצת על איך זה מרגיש ששחקניות מפורסמות כמו ניקי ריד ("שליטי דוגטאון", "דמדומים") ועוד כל מיני סלברטיז אומרים שהם מעריצים שלך? זה בטח חלומו של כל גבר.

"זה מגניב לראות אנשים מהביזנס, שמצליחים בזכות עצמם, באים אליי ואומרים שהם מעריצים. זה מאוד מגניב. זה גם קצת מדהים אותי, איך עשיתי את אותו הדבר בדיוק עם הלהקה שלי וניגנתי מול כמה מאות אנשים מדי ערב, ופתאום אני בטלוויזיה שר מול קומץ מצלמות ואנשים חושבים שאני מגניב עכשיו. זה ממש גורם לענווה, כשאנשים כאלו חושבים שהאמנות שלי טובה".

אפרופו ניקי ריד, לפני כמה שבועות צוות התוכנית פגש בה בבכורה של "ירח אדום" ונראה שהיה ניצוץ בין שניכם. והיא אמרה שאתה מדהים. היו דיווחים שאתם יוצאים מאז. האם משהו מזה נכון?

"כן, ניקי ריד ואני יוצאים. זה נכון. היא סופר קולית וסופר חכמה ובחורה מגניבה מאוד, אז אני מאושר איתה. אנחנו מסתובבים יחד פה ושם, כי שנינו די עסוקים, אבל זה כיף עד עכשיו".

למה הכי תתגעגע בתוכנית?

"כנראה שהכי אתגעגע לאנשים שהקיפו אותי. אנשים לא מבינים כמה אנשים עובדים מסביב כדי לגרום ל'אמריקן איידול' לקרות. האנשים שהיו איתי כל יום, אנשי האבטחה והצוות. הם אנשים ממש נחמדים ומאוד תומכים, וקצת הפכנו למשפחה. וזה יהיה מוזר לקפוץ החוצה לעולם ולא לראות אותם כל יום".

ניקי ריד. Kevin Winter, GettyImages
ככה נראה פרס אמיתי. ניקי ריד חותמת למעריצי "דמדומים"/GettyImages, Kevin Winter

גברים, נערות, נשים או טרנסג'נדרים, זה לא משנה, כי פול והסרט שהוא חי בו לא שרדו את שבוע "שירים מהקולנוע", במיוחד מול "ילד הטבע" מלא הגניחות של קייסי אברמס, שהחזיר לבמה את הקונטרבס שלו ואת נט קינג קול - לקול צווחות העונג של השופטים.

רגע חשוב ביותר בתוכנית היה כאשר השופטים מתחו ביקורת על ביצוע של שיר – בפעם הראשונה מאז החל שלב הנבחרת. היה זה רנדי ג'קסון שהתייחס ראשון לביצוע הנוראי של היילי ריינהרט ל-"Call Me" של בלונדי, מתוך "ג'יגולו אמריקאי". ג'ניפר לופז הסכימה איתו, אבל אמרה שהיא "כל כך מפחדת להגיד משהו על אחת מהבנות, כי אני לא רוצה שעוד בנות ילכו הביתה! אני מרגישה כאילו כל הבנות מודחות ואני לא אוהבת את זה. יש לנו זמרות חזקות ואני מרגישה שמגיע להן להיות כאן. בנות! הצביעו לבנות!".

ואכן, ראו איזה פלא, היילי אמנם היתה בין שלושת המקומות האחרונים, לצד מקדונלד וסטפנו לנגון, אבל נשארה כדי לשיר בשבוע הבא שירים מהמאה הנוכחית. וואלה! תרבות מחכה לה בפינה.

"אמריקן איידול" משודרת ב-yes Drama HD בכל רביעי וחמישי בשעה 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully