וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלבום החדש של ליידי גאגא נאסר למכירה בלבנון

שני גורקביץ'

7.6.2011 / 13:56

מתברר שההד הגדול של הליידי לא חמק מאזנם של הרשויות בבירות, והם החליטו להחרים את כל עותקי "Born This Way" במדינה, בטענה שמילות האלבום פוגעות ברגשי הנוצרים

המשטרה הלבנונית החרימה בסוף השבוע את המשלוח של הדיסק החדש של לידיי גאגא "Born This Way" - כך מדווח היום (שלישי) הלוס אנג'לס טיימס. ככל הנראה הסיבה למהלך היא החשש כי תוכנו של האלבום פוגעני לאולוכסייה הנוצרית במדינה.

אחרי שמילות שיריה צונזרו במלזיה ואפילו במהלך פרק המחווה שהוקדש לה בסדרה האמריקאית "גלי", כעת נראה שחזית חדשה נפתחה נגד גאגא ולא ניתן יהיה לרכוש את אלבומה השני בכל רחבי לבנון. מדובר באותו אלבום שכבש בשבוע שעבר את המקום הראשון במצעדי המכירות ברחבי העולם.

"אספנו את התקליטורים כי המוזיקה בהם פוגענית לדת", אמר גורם רשמי ממשרד הצנזור הלבנוני. "הם עדיין נמצאים במשרדינו וטרם החלטנו מה לעשות בהם". במקביל מדווח הגרדיאן הבריטי כי הסינגל השני מהאלבום "Judas" נאסר להשמעה ברדיו הלבנוני מסיבות דומות, כבר עם צאתו באפריל.

המהלך כבר מעורר הדים בלבנון, כאשר בעלי חנויות התקליטים קוראים לצנזורים להשחיר את שמות השירים הבעייתיים ("Judas", "Bloody Mary") ושר התקשורת פרסם הודעה כי הוא מתנגד לצנזורה וממתין להחלטה זריזה בעניין. את הפסיקה הסופית בסוגיה יתנו בכירים בקהילה הנוצרית במדינה. בינתיים יכולים מעריצי גאגא בארץ הארזים ללכת בדרכם של יותר ממיליון קונים ולרכוש את האלבום במהדורה האלקטרונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully