וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה: "'כוכב נולד' לא קדושה"

עינב שיף

13.6.2011 / 8:21

הזמרת מוציאה שיר חדש, "מלך" ומדברת על האופן שבו התוכנית הכי נצפית בטלוויזיה משתלבת עם הקריירה: "אני רוצה להרוויח שוב את המקום שלי", היא אומרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מלך", השיר החדש של מירי מסיקה שיוצא היום (שני) לרשת ולרדיו, הוא לא הסינגל שציפיתם לו מהזמרת. הטקסט של מרב סימן טוב עוסק בניכור של אנשים צעירים שעוברים לעיר הגדולה והוא רחוק מאוד משירי ה"יחסינו לאן?" שמסיקה ביצעה בשלושת אלבומי האולפן שלה. גם העיבוד שבעלה, אורי זך, תפר לשיר מוצא אותה בזווית אחרת, רגועה בהרבה. "כבר ברמת הסקיצה, הבנתי שהשיר הזה הוציא ממנו משהו אחר לגמרי", היא מספרת בשיחה עם וואלה! תרבות. "אני כמעט לא מזהה את עצמי בשיר, עד שאני מזהה את עצמי".

השיר מקבל טוויסט נוכח תפקיד השופטת ב"כוכב נולד". זה נשמע כאילו את מדברת למתמודדים.

"אני כל הזמן אומרת להם שהתוכנית היא לא החיים וההצלחה לא נמדדת בתוכנית הזו. אם אני הייתי בנויה על אודישנים ל'כוכב נולד' ותוכניות דומות, לא הייתי מגיעה מילימטר בקריירה שלי. אני מאמינה שאתה קובע לעצמך את גורלך ובאמת, כמו בשיר עצמו, אין פרות קדושות ואין חוקים – אפשר לחיות את החיים ולהתנסות. גם התוכנית לא קדושה, וזה בסדר – אמנות היא דבר שאי אפשר למדוד אותו. למשל, אני בטוחה שפספסתי הרבה אנשים טובים מאוד בדרך וגם הביקורות שאני נותנת, זה טעם אישי ומצב רוח של אותו רגע, זה לא מוחלט. גם פיזיקה היא לא מוחלטת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שום דבר לא קדוש, גם לא "כוכב נולד". מירי מסיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבריה של מסיקה מתקשרים גם עם השינוי שעברה כשופטת בתוכנית, שנמצאת עכשיו במחצית הדרך. מסיקה, הרכש הבולט של העונה, החלה כאמא המחבקת של רוב המבצעים וכפי שיאיר ניצני העיד עליה בראיון לוואלה! תרבות, "קשה לה להגיד לא". בתוכניות האחרונות נראה שמסיקה החריפה את הטון הביקורתי וגם היא זוכה לאותו "אוווו" של הקהל כשהיא לא מהללת את המתמודד שמולה.

"העניין הוא שאתה מגיע למצב שכולם טובים, אז צריך להיכנס לתוך העומק של הביצועים", היא מסבירה. "האם יש במתמודדים את העוד משהו שמעבר לשירה הטובה. עד עכשיו היינו צריכים לבחון זמרים טובים, אבל אי אפשר להמשיך רק בזה".

למרות ההצלחה של "כוכב נולד" ברייטינג והשפעתה הציבורית הגבוהה, מסיקה לא מייחסת לתוכנית השפעה גדולה מדי על הקריירה המוזיקלית שלה, לא על חומרי האלבום החדש שייצא בהמשך הקיץ וגם לא על הופעותיה, אותן תמשיך ב-28 ביולי בעומר וב-6 באוגוסט בזאפה אמפי שוני.

"אני לומדת מהשירים החדשים ולפעמים מהערות שאני מעירה למתמודדים", היא אומרת, "אבל אלו שני דברים שונים. היותי אמא לתמר השפיע עליי הרבה יותר מאשר 'כוכב נולד'".

איך את מסתכלת על מירי מסיקה של שלושת האלבומים הקודמים?

"היום אני מרגישה שאני כמו לפני האלבום הראשון שלי, שזה הכל או כלום. לפני האלבום הראשון חשבנו לעצמנו שאו שזה יהיה כישלון מפואר או שזה יכבוש את הארץ בסערה, וככה אני מרגישה היום – הכל פתוח לפניי. מרגע שילדתי את תמר, התחושה שלי היא שהסיכויים שלי להצלחה או לכישלון הם אותו הדבר – וזה מרגש ומרומם. אני רוצה להרוויח שוב את המקום שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully