וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צומת מזור: מה דליה מזור צריכה לעשות אחרי הפרישה מרשות השידור?

19.6.2011 / 8:00

דליה מזור עדיין בשגעת חגיגות הפרישה שלה מרשות השידור, אבל וואלה! תרבות מסתכלת צעד קדימה ומציעה לה 5 כיוונים ליום שבו המסיבות ייגמרו

לספר הכל על רשות השידור

אם להודות על האמת, איש לא קורא דו"חות של מבקר המדינה. גם "המדריך למהפכה" לא היה הצלחה קולנועית, כך שהאמת על רשות השידור, גוף הטלוויזיה שעולה לכם 700 מיליון שקל בשנה ופתוח באופן מטריד לשליטת פוליטיקאים מכל הדרגים, עדיין מתנהל תחת ערפל. אם כן, מי אם לא דליה מזור, ששירתה את הרשות נאמנה במשך יותר מ-30 שנה, יכולה לחשוף הכל, ועוד בשפה ברורה ונקייה, כדי שנבין שהם הפסידו לא רק מגישה מנוסה ומצוינת אלא גם את הנאמנות של מי שראתה שם הכל.

מסיבת הפרידה של דליה מזור מרשות השידור

להרגיע עם ההשקות

דליה יקרה, ראי זו כהתערבות מצד אלו שאוהבים אותך. בזמן האחרון אנחנו מרגישים שאנחנו לא מזהים יותר את האישה שלמדנו לאהוב ולהעריך. מסתובבת באתרי פו"פ, מתפרעת בקמפיינים נגד בריחת סידן - אין השקה או פתיחה שלא ראינו אותך בה, מתמנגלת עם מי שלא לכבודך לחכך עמו כתפיים. יכול להיות שמאז שאת כבר לא מקבלת את מנת הויצטום היומית שלך איבדת את הדרך?

דליה מזור מתפרעת בהשקות

לביים סרט דוקומנטרי

כשגברים פורשים הם קונים מכונית, נוסעים לראות קופים באפריקה או מצלמים סדרה על אוכל. אבל אישה כמו דליה מזור צריכה להגשים את כל חלומותיה ואף לתעד אותם, עדיף בפורמט "דברים שצריך להספיק עד גיל ___ (אישה לא מגלה)": קפיצת באנג'י, קעקוע עם שם של מלח, פירסינג בטבור, לבישת שעטנז או רומן עם בחור צעיר. עכשיו זה הזמן להתפרע, הזכייניות כבר ירדפו אחרייך.

להיות מפקדת גל"צ

אחרי עשרות שנים בתוך מערכות לאומיות, דליה מזור עדיין נראית כמו אישה של שגרה. מעבר לכך, קריירה שנייה זה הכי שנות האלפיים, ומה אתם יודעים, בדיוק לאהוד ברק נגמר מהאחרון שלא עשה בדיוק מה שהוא רצה - יצחק טוניק. עתה, הגברת הראשונה של הערוץ הראשון, שלא קיבלה את כסא מבט ובעצם שום תפקיד שבאמת הלם את התואר "הגברת הראשונה", יכולה לסגור מעגל ולגלוש לכסא הצבאי עוד לפני שיתקרר. מניסיון עבר, ידוע שלאנשי צבא בתפקידי מפתח יש חולשה לנשים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

לסרב לעוד ריאליטי

אישה אמיתית, כמו דליה מזור, היא זו שיודעת שיותר מלומר "כן", יש לדעת מתי לומר "לא". "לא" נחרץ ומהדהד, שאחריו לא רק שלא נסגרות להן האפשרויות אלא ההיפך הוא הנכון – דווקא נפתחות אפשרויות חדשות, טובות מהן. לכן מזור לא צריכה להתפתות לאף אחת משלל תוכניות הריאליטי שממהרים ועוד ימהרו להציע לה, ועוד אחרי פאזת "רוקדים עם כוכבים"; אף אחד לא באמת צריך לדעת איך היא נראית בפיג'מה לפני הפן של הבוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • דליה מזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully