וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב דילן בישראל: ומה עושה מי שלא הולך להופעה?

שני גורקביץ'

19.6.2011 / 12:01

הופעות רוק באוזןבר בת"א מופע דראג בירושלים ושלום חנוך מתרים - זה מה שיש לעשות מחוץ לאצטדיון ר"ג מחר בערב

בוב דילן יופיע מחר (שני) באצטדיון רמת גן, ההתרגשות רבה והכרטיסים יקרים. רק אמנים מעטים יעזו להתחרות במופע של דילן, והירידה במספר האירועים בערים השונות מורגשת. אבל אם אוהבים את דילן ולא יכולים לקנות כרטיס, או לא סובלים אותו וסתם רוצים לצאת ולעשות כיף מחר בערב – זה המדריך עבורכם.

*בתל אביב יכבשו את הבמות Echo3 ו-Siquit-Banding בלבונטין 7, שיר ביטון תופיע בקפה ביאליק, אבי הזמר יופיע עם 19 נגנים בתיאטרון תמונע ו- Lovegrenade, ZAKA ו-NX2 ינסו להוכיח באוזןבר שהרוקנרול לא מת.

*בגזרה המקבילה בירושלים, דיווה די וגלינה פור דה ברה יחגגו בגאווה בליין השבועי געוואלד! בהקצה, ואילו אנשי פח ינגנו סווינג, Fאנק ועוד בקפה בר אברם בעיר.

*אם כל מה שאתם רוצים הוא לרקוד בתל אביב תוכלו לעשות זאת לצלילי הביף בויז שישתלטו על העמדה במיכהטרוניקס, או בעזרת דן זוארץ ותומר גולן שיכבשו את העמדה המקבילה ברדיו EPGB בעיר, או אצל ניב ארזי שיהיה אחראי על התקלוט בשסק. גם התדר בתל אביב מציע ערב מוזיקלי משובח עם שעות תקלוט של קוואמי, לירון תאני, אמיר אגוזי, אופיר טוקר, אוריה קלפטר ותום שטוקפיש. די ג'י מש שיסגור את הלילה.

*ואם אתם בכל זאת אוחזים בממון הדרוש לכרטיס איכותי למופע, אבל באמת לא רוצים ללכת, תוכלו לתרום 300-500 שקלים לעמותת "יחד בגליל" המסייעת לאנשים עם מוגבלויות, וליהנות מהופעה של שלום חנוך בזאפה בתל אביב.

עוד בוב דילן:

ספיישל בוב דילן בוואלה! Music

  • עוד באותו נושא:
  • בוב דילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully