וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב דילן בישראל: "באנו לראות הופעה, לא מכות"

שני גורקביץ'

21.6.2011 / 13:06

רבים מרוכשי הכרטיסים לשורות הראשונות בהופעה של דילן התלוננו על חוסר סדר ואף על כמה תקריות אלימות. מפיק המופע: "הדברים בבדיקה"

הביקורות על ההופעה של בוב דילן אמש (שני) באצטדיון רמת גן מגוונות, אולם מה שהעסיק רבים בקהל לא היו השירים, אלא המהומה שפרצה בעשרים שורות המושבים הראשונות, אלו שהכרטיסים אליהם היו היקרים ביותר. כך, דקות לאחר שדילן עלה לבמה, שעטו עשרות אנשים לעבר המעברים שבין גושי המושבים שעל הדשא, תוך שהם דוחקים את יושביהם, נעמדים מולם, מסתירים ולעיתים אם מאלצים אותם למסור את כסאותיהם.

"כשהתחילה ההופעה אנשים שהיו מאחור התקדמו למרווח שבין השורות ופשוט הסתירו לאנשים שקנו כרטיסים במקומות האלו", סיפרה שחר בר אשר, צופה במופע, בשיחה עם וואלה! תרבות. "נוצר מחסום אדיר של אנשים שלא נתנו לאנשים אחרים לראות את ההופעה. בעקבות זה, היו מכות בשורות הראשונות. ראיתי לפחות שלושה מקרים של אלימות. לדעתי זו הייתה בושה. "זה היה מפחיד והיו הרבה רגעים של לחץ", אמרה בר אשר, בת 17. "היו הרבה רגעים שחששתי שהמהומה תגדל".

גם רועי ארנון, סטודנט לרפואה שישב לצדה של בר אשר חש בכך: "לא הפריע לי שאנשים טיפה התקדמו, אבל זה הגיע למצב שאנשים נאלצו לעמוד אחרי שהם שילמו 1000 שקל על הכרטיסים שלהם. זה לא לעניין". בנוסף, סיפר ארנון כי ראה אנשים מרימים כסאות לאוויר ומתיישבים במעברים ובמסדרונות.

"בשלב מסוים הסדרנים השתלטו על המצב, הגיעו כמה חברה מגודלים והחזירו אותם אחורה", אומר ארנון. "זה לקח קצת זמן אבל בסוף הם הגיעו. למרות שזה הרגיש כמו חלק ניכר מההופעה". ארנון הוסיף כי במהלך ההדרן התרחשה פריצת קהל נוספת, אך הפעם השומרים כבר ויתרו מראש.

בר אשר וארנון מפנים את הטענות להפקה, שלא מנעה מראש את המהומה, ומשזו התרחשה חלף זמן יקר עד שהסדרנים הגיעו ואילצו את הקהל לשוב למושבים. "זה סתם היה אליה וקוץ בה", אומר ארנון. "היתה הופעה טובה ונהניתי, אבל טיפה התאכזבתי שאנשים עושים את זה אחד לשני, אבל ככה זה החיים בישראל".

"אני תלמידה וזה לא קל לי לשלם 1,000 שקל עבור כרטיס להופעה, וברגע שקורה כזה דבר הפסדתי רבע מההופעה. יכולתי לקנות כרטיס זול יותר ולראות יותר טוב", טוענת בר אשר. "אני חושבת שמגיע פיצוי לאנשים שישבו שם, דעתנו הוסחה מהמופע בגלל האלימות. באנו לראות הופעה לא מכות".

גדי אורון, מפיק המופע, מסר בתגובה לדברים: "הנושא בבדיקה וכאשר יהיו לנו תוצאות בעוד מספר ימים נגיב לתקשורת".

איך היתה לכם ההופעה? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בוב דילן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully