וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדור הבא-24/7": טוב שיש ביקיני ופסיכולוגית

אליאנה וקסלר

1.7.2011 / 0:10

השילוב בין מראות הביקיני לווידויים אצל הפסיכולוגית העלו את החום במרדף אחרי איתן אורבך ואתי חזן העלתה את המוראל. בלוג סיכום "הדור הבא-24/7" לא שוכח גם את דבר הבלוטה

אז מה היה לנו

הדור הבא 24/7 תמונות מהווילה יום 4. הדור הבא 24/7
טוב שיש ביקיני. מתוך "הדור הבא-24/7"/הדור הבא 24/7

"הדור הבא-24/7": שידור חי סביב השעון בוואלה!

אחרי פרק אקספוזיציה שבו למדנו להבדיל בין כל הסוגים האפשריים של בלונדיניות, היה צפוי שבני ובנות "הדור הבא-24/7" יעלו הילוך ויקפצו לבריכה, תרתי משמע: פרק אמש (חמישי) חגג את שני הדברים שהחברה המערבית אוהבת יותר מכל – ביקיני וטיפול פסיכולוגי טוב, עם שלל מראות יפהפיים של בנות הווילה, לצד וידויים די מעניינים של מי שהשתחל לחדרה של פסיכולוגית התוכנית.

לצד אלו, לא ברור אם בגלל החום או בגלל שכולם שותים שם פשוט כל הזמן (אין כמעט רגע שבו איתן אורבך, אחד מחבריו או הבנות לא אוחזים בכוסות מלאות בצבעים משונים), אווירת המשחק החלה להשתלט על הווילה: השונות של מיכל, אחותו של אורבך, הריחה משונה למשתתפות ובחסות אתי חזן - ליהוק ריאליטי קלאסי של ישראל 2011 - הפעילה את מנועי הקשקוש של הבנות והציד יצא לדרך: עדי לא כוסית, תרצה לא מתחברת והחברים של אורבך זוממים, אבל לא על חשבון קינג איתן. אחרי ההדחה הראשונה ביום א', יהיה קצת יותר מקום להורמונים להתפרץ.

"הדור הבא-24/7": להדיח את לירון או תרצה?

"הדור הבא-24/7": איך היה הפרק הראשון?

לזכור ולא לשכוח

הדור הבא 24/7 תמונות מהווילה יום 5. הדור הבא 24/7
באתי לעשות שמח, ביצ'ז. אתי חזן/הדור הבא 24/7

1. כאמור, אתי חזן היא ליהוק ריאליטי מושלם שמנווט את השיח הרציני והעמוק על אהבה, מחויבות ו"איך בגיל 34 אף אחת לא תפסה אותך", כפי שנשאל אורבך ככל הנראה 23,637 פעמים. מעולם לא נראתה הזמנת טייק אוויי שהצליחה להכיל את כל מה שאפשר לצחוק עליו בהזמנת טייק אוויי, מהמצאת תוספת חדשה ("הומפייס" במקום הום פרייז) ועד הגאונות שבלא לכלול את עצמך בהזמנה. בהמשך, חזן זגזגה סטייל נתניהו כשקבעה ש"מיכל תישאר פה עוד הרבה" ולאחר שהבנות הסבירו לה, בעדינות, שמדובר ככל הנראה במושתלת, מיהרה להתעשת ולקבוע שאכן כך הדבר. בקיצור – קאלט שיחליף במהרה את חופית טייב ומועמדת מצוינת להיות מנטורית בעונה הבאה של "היפה והחנון".

2. הביקור של עדי שחר אצל הפסיכולוגית היה רגע יפה ומעניין של כנות, שאולי מצפים לפגוש בשלב מאוחר יותר של היחסים עם דמויות שכאלו. הווידוי של עדי על כך ש"דרכה" על מערכת יחסים משמעותית שלה, היה לא פחות מעניין מעוד שוט של לינוי בביקיני.

3. למרות פתיחה שבעיקר עושה כבוד, הניחוש שלי הוא שהחברים של איתן מסמנים כבר מעכשיו את מהלכיהם על השאריות שאורבך יפזר בווילה לרוב. מביניהם, נראה שיוני והבלוטה הבלתי נשכחת (עיין ערך) הוא הכוח האקטיבי ואחריו אורן הכט, שגם נראה כאילו הוא בא לתת עבודה בכל הגזרות.

ציטוט השבוע:

"השיר הזה גורם לי להתגרש, מה זה החרא הזה?" (אתי חזן, אלא מי, על מארש החתונה שמעיר את דיירי הווילה מדי בוקר)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

והבלוטה היתה אומרת:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully