וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך: "מסיבת רווקות", "לארי קראון", "בגינרס" ועוד

7.7.2011 / 7:26

הקומדיה הנשית המצליחה אי פעם מגיעה השבוע למסך הגדול, ופוגשת שם את הסרטים החדשים של טום הנקס, ג'וליה רוברטס, ג'ים קארי, יואן מקגרגור, דני דה-ויטו ודיאן ליין. קיץ חם, בקיצור

מסיבת רווקות

לאחר "בתול בן 40", "הדייט שתקע אותי", "סופרבאד" וקומדיות גבריות ביותר ופרועות עד מאוד שהיה מעורב בהן, הגיע הזמן שבית היוצר של ג'אד אפאטו יספק גם מהתלה על טוהרת המין הנשי, וזה קורה ב"מסיבת רווקות" בהפקתו של המצחיקן ובכתיבה ובכיכובה של קריסטן וויג. הקומיקאית מגלמת כאן לוזרית הנאלצת לבחון מחדש את חייה ערב חתונתה של חברתה הטובה ביותר, ומגלה עליהם דברים מצחיקים להפליא, והאמת שגם עצובים להכאיב.

מן הביקורות: נוסף לכך שנרשמה בקופות כקומדיה הנשית הפרועה המצליחה אי פעם, "מסיבת רווקות" זכתה גם לשירי הלל מן המבקרים במדינה, שחילקו לה עוד יותר שבחים ממה שנתנו לקומדיות הגבריות של אפאטו. כך, למשל, סן פרנסיסקו כרוניקל כתב שזהו סרט גדול מכל הבחינות, וול סטריט ג'ורנל ציין שהוא יגרום גם לגברים להרגיש כמו בחורה, אינטרטיינמנט וויקלי הוסיף שהוא שנון ונוגע ללב בצורה מסחררת ואתר סלייט סיכם בכך שהוא פשוט "פאקינג" מצחיק.

ציונים: רוטן טומייטוס – 90 , מטאקריטיק – 75.

בימוי: פול פייג. משחק: קריסטן וויג, רוז ביירן, מליסה מקארתי, מיה רודולף, ג'ון האם (125 דקות).

איפה ומתי רואים את "מסיבת רווקות"?

לארי קראון

15 שנה לאחר "מה שאת עושה לי", סרטו הראשון והאחרון עד כה כבמאי, שוב אוחז טום הנקס בשרביט הבימוי, וגם הפעם מוציא תחת ידיו דרמה רומנטית. במקרה זה, הוא עצמו מגלם את התפקיד הראשי - גבר שנאלץ לחזור לקולג' כדי להיחלץ ממעגל האבטלה, ופוגש שם כמה נשים שישנו את חייו. החשובה שבהן היא מורתו הנאה (ג'וליה רוברטס), שגם מתאהבת בו.

מן הביקורות: התקשורת האמריקאית אוהבת בדרך כלל את הנקס, אבל היא לא חסכה את שבטה מ"לארי קראון". בהתאם לזאת, וראייטי כתב שפשוט תמוה לראות את הכוכב הוותיק ואת רוברטס בסרט ירוד שכזה, לוס אנג'לס טיימס הכריז שמדהים להיווכח עד כמה הוא לא משכנע ושיקגו טריביון הצהיר כי מדובר באחת היצירות הקולנועיות המזויפות של השנה.

ציונים: רוטן טומייטוס – 35 , מטאקריטיק – 43.

בימוי: טום הנקס. משחק: טום הנקס, ג'וליה רוברטס, בריאן קרנסטון, ריטה ווילסון, פאם גריר (99 דקות).

איפה ומתי רואים את "לארי קראון"?

מר פופר והפינגווינים

14 שנה לאחר "שקרן, שקרן", שב ג'ים קארי לגלם איש קריירה נכלולי בקומדיה משפחתית, שלומד להעריך את הדברים החשובים בחיים. הפעם, זה קורה לאחר שהוא נדרש לקחת תחת חסותו חבורה של פינגווינים, ודווקא היצורים מארצות הקור ממיסים את לבו ועוזרים לו להתחבר מחדש למשפחתו המנוכרת.

מן הביקורות: מלכתחילה הסרט לא נועד לרצות את המבקרים, והם אכן לא התפעמו ממנו, אם כי גם לא היו שליליים במיוחד. כך, לדוגמה, יו.אס.איי טודיי וניו יורק טיימס כתבו שהוא מבדר אך צפוי.

ציונים: רוטן טומייטוס – 48, מטאקריטיק – 53.

בימוי: מרק ווטרס. משחק: ג'ים קארי, אנג'לה לנסברי (94 דקות).

איפה ומתי רואים את "מר פופר והפינגווינים"?

בגינרס

לפני שש שנים סימן עולם הקולנוע את הבמאי מייק מילס כהבטחה הודות לסרטו הראשון, "מצוץ מהאצבע", שהציג סיפור התבגרות מיוחד במינו. גם "בגינרס", סרטו השני, מציג סיפור שכזה, רק שהפעם הגיבור (יואן מקגרגור) כבר מבוגר פיזית, אך עוד לא מנטלית. כדי לעבור גם את השלב הזה, הוא ייאלץ להתמודד עם יציאתו מן הארון של אביו המזדקן (כריסטופר פאלמר) ולאחר מכן גם עם הקשיים במערכת היחסים עם מי שעשויה להיות אהבת חייו (מלאני לורן).

מן הביקורות: עוד בהקרנתו בטורונטו סחט הסרט שריקות התפעלות מן המבקרים, והמגמה המשיכה גם לאחר הפצתו בארצות הברית. וושינגטון פוסט כתב כי דרמה זו מוכיחה שמילס הוא יוצר מוכשר להדהים, ניו יורק מגזין הוסיף שהיא מקורית להפליא אתר סאלון סיכם בכך שהיא עצובה, מצחיקה ובלתי נשכחת.

ציונים: רוטן טומייטוס – 83 , מטאקריטיק – 82.

בימוי: מייק מילס. משחק: יואן מקגרגור, מלאני לורן, כריסטופר פאלמר (105 דקות).

איפה ומתי רואים את "בגינרס"?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

סקרטריאט

שמונה שנים לאחר "סיבסקיט" מגיע סרט אמריקאי נוסף על סוס מירוצים שמשתתף בתחרות חשובה. הפעם, העלילה מתרחשת בשנות השבעים והגיבורה האנושית היא עקרת בית (דיאן ליין) שלוקחת את עצמה את הטיפול באורוות של אביה, ולמרות חוסר ניסיונה בתחום, במהרה מובילה את אחד מסוסיו לרוץ כל הדרך אל התהילה.

מן הביקורות: בניגוד למצופה, סקרטריאט לא דהר בדרך אל האוסקר וגם לא כל כך הצליח בקופות, אבל לפחות הוא אסף כמה ביקורות טובות: רוג'ר אברט, למשל, כתב שזה סרט גדול, ובוסטון גלוב שיבח אותו לטובה על כמויות החסד שבו. לעומת זאת, האוניון קלאב ואל.איי וויקלי סברו שהוא נוסחאתי ורגשני הרבה יותר מדי.

ציונים: רוטן טומייטוס – 64 , מטאקריטיק – 61.

בימוי: רנדל וואלס. משחק: דיאן ליין, ג'ון מלקוביץ', דילן וולש (123 דקות)

איפה ומתי רואים את "סקרטריאט"?

לכסח ת'בית

שנתיים לאחר הפקתה ואף שלא הוקרנה בשום מקום בעולם, מגיעה לישראל קומדיה זו, שבה מגלם דני דה-ויטו אב העושה הכל כדי לגרש סוף כל סוף את בנו המעיק מן המעון המשפחתי.

מן הביקורות: כיוון שהסרט לא הופץ באף מדינה חוץ מישראל, מובן שכמעט ולא נכתבו עליו ביקורות. ההתייחסות התקשורתית היחידה הגיעה בשעה שהתגלגל לספריות הדי.וי.די בארצות הברית, ואז אפשר היה להבין מדוע נגנז. בהתאם לזאת, אתר Highdefdigest כתב שהוא מגדיר מחדש את המושג טימטום קולנועי ואת הצורך לתת את הציון אפס.

בימוי: סם הרפר. משחק: דני דה-ויטו, קייטי סיגל (84 דקות)

איפה ומתי רואים את "לכסח ת'בית"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully