וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Submarine" ירגש אתכם ו-"Glee Project" תסחוף - דברים שצריך לשים אליהם לב

23.7.2011 / 5:07

"Submarine" יגרום לכם להתגעגע לילדות, "פרויקט glee" תשכיח מכם את "glee" והרכב שיעיף לכם את המוח. שלושה דברים שלא כדאי לכם לפספס

הסרט: אל תחמיצו את "Submarine"/ אבנר שביט

מתוך הסרט "Submarine". imdb
להתגעגע לימים בהם היית נער. מתוך "Submarine"/imdb

התקשורת הבריטית הכתירה את "Submarine" כאחד הסרטים המקומיים הטובים של השנה, ולאחר מכן גם המבקרים בארצות הברית הצטרפו למקהלת השבחים. למרות זאת, דרמת ההתבגרות לא הוקרנה בארץ בשום מסגרת, אבל עכשיו אפשר לראות אותה בדי.וי.די, או פשוט להוריד אותה באינטרנט.

שירי ההלל היו מוצדקים: הבמאי ריצ'רד איואד, שחקן ואיש טלוויזיה מהולל שזה הסרט העלילתי הראשון שלו, אכן הצליח ליצור כאן פנינה המיישרת קו עם "400 המלקות" ו"ראשמור", עבודות נוספות של יוצרים צעירים שעסקו בנער מתבגר. איאוד מאזכר את שתי הקלאסיקות כמו גם יצירות קודמות אחרות על גיל הנעורים, למשל "והיה אם" או "יומנו של אדריאן מול", ובכל זאת הוא מצליח לברוא כאן משהו ייחודי משל עצמו, מיוחד כמעט כמו הנשיקה הראשונה של כל אחד מן הצופים.

בכלל, מעבר לתנופה הקולנועית, היכולת לרגש להצחיק בו זמנית והשימוש המושלם בפס הקול של אלכס טרנר, ההישג הגדול ביותר של "סאבמרין" טמון בכך שהוא מצליח לגרום לנו להתגעגע לימים שהיינו נערים, ובסופו של דבר להשלים עם כך שפעם היינו כאלה. עשינו הרבה דברים אידיוטים בתקופה ההיא, אבל לאחר הצפייה בסרט הזה, כבר לא נתחרט על אף אחד מהם.

התוכנית: "פרויקט "glee"/ לילך וולך

מתוך הסרט "The Glee Project". imdb
אפילו יותר טובה מ-"glee". פרויקט "glee"/imdb

אם נניח את כל המסרים ההומניסטים ומכבדי השוני של הדרמה/קומדיה מוזיקלית "glee" בצד, נישאר עם גרסה מקצוענית ומעודכנת במיוחד של סדרת הקאלט "תהילה". ואותה, על הזיעה שלה ועל המחירים שיש לשלם בשביל לזכות באותו שבריר רגע של תהילה, תמיד אהבנו.
ב-"פרויקט glee" יש הצצה לזיעה ולמחירים שנגבים מכוכבים צעירים בכלל, ומאלו שרוצים לככב בסדרה "glee" בפרט. בסדרת הריאליטי מתחרים 12 צעירים מוכשרים ומוצלחים ביותר על תפקיד אורח מכובד בעונה הבאה של "glee" ובין לבין עוברים אודישנים, משימות שמזכירות סצנות מהסדרה, וגם את הדמעות ההכרחיות של מי שנאלץ לוותר על החלום.

אחרי שצפיתם ב-"פרויקט glee" לא ברור למה בכלל לבזבז את הזמן על "אמריקן איידול", "The Voice" ושאר תוכניות הריאליטי-שירה, כשכאן יש את הדבר האמיתי והמסעיר הרבה יותר. אפילו נאמר בשקט, מבלי שאף אחד ישמע, ש" פרויקט glee" לפעמים טובה יותר מהאם המייסדת "glee".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הלהקה: Portugal. The Man/ עינב שיף

להקת פורטוגל דה מאן. Cory Schwartz, GettyImages
פורטוגל, אתה גבר. ג'ון גורלי, סולן פורטוגל. דה מאן/GettyImages, Cory Schwartz

הפסיכדליה העשירה של Porrtugal. The Man מתאימה לקיץ לא פחות מדרינקים שנהוג להגיש על החוף עם שמשיות כאלו בצד, שמשמחות לא פחות מהאלכוהול עצמו. ההרמוניות, הסולן הנפלא ג'ון גורלי, המבנים שנשמעים כל כך מוכרים מעידני ילדי הפרחים למיניהם אבל הם בעצם הדבש והעוקץ של החיים במאה ה-21 . כל אלו הופכים את "In The Mountain In The Cloud", האלבום השישי שלהם (והראשון במייג'ור לייבל, אטלנטיק) לחגיגת צבעים שהולכת על הגבול הדק שבין טריפ למכת השמש הכי מתוקה שאפשר לחטוף.

הדיבור על האלבום, שיצא רשמית באמצע השבוע, נע סביב ההשוואות הרבות ל-The Shins ואוף מונטריאול, אבל האמת היא שכמו הכדורגל וגם הספרות הפורטוגזיים (הלהקה היא אמריקאית לחלוטין, השם הוא כותרת ספר שגורלי תכנן לכתוב), מדובר בלהקה עם סגנון וסטייל משל עצמה שמשלבים וירטואוזיות ורגש במינונים שמשאירים רק תהיה אחת בראש: כריסטיאנו רונאלדו יאהב אותם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully