וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סיימון בישראל: "הלוואי והביקור היה ארוך יותר"

שני גורקביץ'

20.7.2011 / 17:29

המוזיקאי האגדי קיים מסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי בוואלה!, בה סיפר זכרונות מביקורו הקודם כאן, המשיך לשמור על עמימות פוליטית והבטיח לא להיות בוב דילן

כמו בכל הקריירה שלו, גם במסיבת העיתונאים היום (רביעי) בתל אביב היה פול סיימון נחמד, אדיב ומשעשע. סיימון ענה באריכות לשאלות העיתונאים, שנתבקשו מצד ההפקה שלא לשאול שאלות פוליטיות. עם זאת, הנושא בכל זאת שורבב והמוזיקאי לא התבלבל: "אנשים לפעמים מצפים שיהיו לך דעות על ישראל ועל הממשלה שלה, אבל אין לי דעות בנושא מעבר למה שאני קורא ב'ניו יורק טיימס'", סיפר. "בארצות מסוימות, אם אתה יהודי, אנשים רוצים שתגיב בתור יהודי; אבל כיוון שאני ממורשת יהודית אבל אני חילוני, לפעמים אין לי ממש תגובה".

סיימון סיפר כי היה מעוניין להישאר בישראל זמן רב יותר, "איפה שחם ונעים והאנשים נחמדים", אולם הוא חייב להגיע לדרום אפריקה, לצורך צילומי סרט תעודה במלאת 25 שנה לאלבום המופת שלו, "Graceland". הוא גם חלק את זכרונותיו מישראל וסיפר כי הוא זוכר בבירור את הביקור בכותל המערבי ואת העובדה שהיה חולה מאד, אולם היה חייב להופיע "נאלצתי לנסוע הלוך חזור מירושלים לתל אביב כדי לקבל טיפולים", סיפר. סיימון ביקר בפעם האחרונה בישראל עם ארט גרפונקל ב-1983 ועל שותפו המיתולוגי אמר כי הוא אינו יכול לשיר בשל בעיה בגרון, אולם הוא מקווה לשתף עמו פעולה עוד פעם אחת אחרונה.

בנוסף, הבטיח סיימון כי בניגוד לבוב דילן, הוא ישתדל לתקשר עם הקהל: "אני אדבר איתו, אני אציג את הנגנים ואם אני ארגיש קרוב לקהל, אז אתקשר יותר", אמר סיימון "אבל בעיקר אני מתרכז בלנגן את המוזיקה. אם אעמוד קרוב לקהל, אז יהיה לי קשר עין עם הקהל ותהיה תחושה של אינטראקציה, אבל אם הקהל במרחק 14 מטרים והוא יכול לראות אותי על המסך אז זה יהיה קצת יותר קשה". סיימון גם הכחיש כי הסתכסך עם דילן על רקע סירובו של האחרון לשיר עמו באלבומו האחרון. "זה מסוג הסיפורים שפשוט יצאו משליטה", הסביר סיימון.

סיימון נחת בישראל היום והגיע ישירות למלון דן בתל אביב בו ישהה עד ההופעה מחר באצטדיון רמת גן, שתחל בשעה 20:30 (ב-18:30 ייפתחו הקופות) ולאחריה הוא צפוי לעזוב את ישראל. ההופעה מחר תהיה השלישית של סיימון בישראל, שהופיע כאן לבדו ב-1978 וכאמור עם שותפו ארט גרפונקל ב-1983.

פול סיימון בישראל: התמונות

פול סיימון בישראל: אילו שירים הוא צריך לשיר בהופעה?

פול סיימון בישראל: כל הכתבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully