וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיק-קון 2011: אילו סרטים יעשו לנו את המשך השנה והשנה הבאה?

מכתב אהבה לספיידרמן, חידושים של פרנסיס פורד קופולה ועוד הופעה מנצחת של ג'סטין טימברלייק - הקולנוע חגג בפסטיבל קומיק-קון. סיכום

חגיגה לעיניים

בסוף השבוע האחרון התקיים בסן דייגו כנס הקומיק-קון, שכבר מזמן לא עוסק רק בקומיקס, כי אם גם בכל הדברים הנלווים – סרטים, סדרות טלוויזיה, ספרים ומשחקי מחשב. חלקם אפילו מעולם לא היו קשורים לקומיקס, ו"אשמתם" היחידה היא השתייכות לז'אנר המדע הבדיוני או פנטזיה.

עם השנים אולפני הסרטים הבינו והפנימו, שתהודה בקומיק-קון יכולה לעזור מאוד להפצת סרטי ז'אנר, והכרזות בולטות בכנס יכולות להוות נקודת פתיחה נהדרת לקמפיינים שיווקיים. וכך, כמו בשנים עברו, גם השנה היו בכנס לא מעט רגעי שיא קולנועיים (בתמונה: קהל בקומיק-קון 2011)

קומיק-קון 2011: מה חשבנו שיקרה שם?

מכתב אהבה לספיידר-מן

ספיידר-מן – איש העכביש, שנמצא איתנו עוד מ-1963, הפך בעשור הקודם לגיבור העל המצליח ביותר בעולם. סרטיו הכי רווחיים, הוא מוכר יותר מוצרים נלווים מכל גיבור על אחר, והבאזז סביב הסרטים עצום. לכן אין זה מפתיע בכלל שאחד הפאנלים החשובים בקומיק-קון השנה הוקדש לסדרת הסרטים החדשה, שהפרק הראשון בה יראה אור בשנה הבאה.

אנדרו גארפילד ("הרשת החברתית"), כוכב הסרט והמצולם בתמונה שלעיל, התחיל את הפאנל בהקראת מכתב אהבה אישי ומרגש לגיבור העל, כשהוא לבוש בתחפושת ספיידר-מן. "הוא הפך אותי לחזק יותר. הוא הפך אותי, את אנדרו, לאמיץ יותר" אמר. "הייתי צריך את ספיידי בחיים שלי".

"ספיידרמן" חוזר - הטריילר

פארק היורה 4 – בקרוב

סטיבן שפילברג, שהחל את הקריירה שלו עם סרטי מדע בדיוני, הוא אורח פופולרי בכנסי קומיק-קון. לפעמים הוא אפילו משתמש בהם כדי להכריז על פרוייקטים חדשים. והשנה, סיפר הבמאי כי אחת מסדרות המד"ב הפופולריות בעולם תחזור כנראה כבר בשנתיים-שלוש הקרובות.

דיבורים על "פארק היורה 4" הושמעו באוזני עיתונאים הוליוודיים כבר שנים, אך עכשיו, לדבריו של שפילברג, הסיפור כבר מוכן והתסריט נמצא בשלבי עיבוד. נציגי אולפן הסרטים יוניברסל אישרו את דבריו של הבמאי, ורמזו כי 2013 עשויה להיות השנה בה הדינוזאורים שוב יקומו לתחיה (בתמונה: סטיבן שפילברג, פיטר ג'קסון ואנדי סרקיס)

קופולה במאי בלייב

פרנסיס פורד קופולה – אחד הבמאים המוערכים של הוליווד, רוצה לחדש לכם. טוב, לא באמת לכם כנראה, כי אם לקהל האמריקאי שלו. והדרך שלו לחדש היא באמצעות Twixt – סרט אימה חדש, שחלקיו הוצגו לראשונה בקומיק-קון.

הייחוד של הסרט הוא לא בצילום שלו או בעלילה, כי אם בכך שקופולה מתכנן לערוך אותו בשידור חי, יחד עם מלחין הסרט שיערוך את המוזיקה. שניהם הולכים לצאת למסע ברחבי ארצות הברית, בו הם יוצרים חוויה שונה עבור כל קהל, בהתאם לתגובותיו של זה לסצינות השונות. דיווחים מקומיק-קון גרסו כי מדובר בחוויה מוזרה מאוד (בתמונה: פרנסיס פורד קופולה, משמאל, מתנהג בהתאם לקהל היעד)

פאנל TWIXT - חלק 1, חלק 2, חלק 3, חלק 4

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אבירי המגניבות

Knights of Badassdom מעולם לא היה ברדאר הסרטים שלנו. למעשה, הוא לא היה ברדאר הסרטים של רוב חובבי הקולנוע, עד אשר הגיע הטריילר הראשון שלו, והסרט הפך לאחד מיקירי קומיק-קון. מדובר באגדה על חנונים אוהבי משחקי תפקידים חיים (larp), שבטעות משחררים מפלצת אמיתית וצריכים לנצח אותה.

ההתלהבות מתחילה עוד לפני צפיה בטריילר. בקאסט של הסרט הזה ניתן למצוא את פיטר דינקלייג' ("משחקי הכס"), סאמר גלאו ("סרניטי"), דני פודי ("קומיוניטי"), ריאן קוונטין ("דם אמיתי") ופרצופים מוכרים נוספים. והטריילר? ובכן, היופי הוא בעיני המתבונן, אבל אם המתבונן הוא חנון, מדובר באחד הטריילרים המוצלחים של השנה (בתמונה: סצנה מתוך "Knights of Badassdom")

גם טימברלייק מגיע

ג'סטין טימברלייק הוא איש שעד לפני כמה שנים לא היה מזוהה עם תרבות של חנונים. ואז הוא עשה מערכונים עם אנדי סנדברג מ-Lonley Island, השתתף ב"הרשת החברתית", ועכשיו מככב בסרט מדע בדיוני בשם "In Time".

והסרט? הוא נראה מסקרן מאוד. מעשה בעולם בו אף אחד לא מזדקן אחרי גיל 25, אך יש להם רק שנה לחיות, אלא אם כן הם מצליחים לקנות, או לקבל עוד זמן. גיבור הסרט מסתבך מעל לראש כשהוא מקבל מנדבן מסתורי יותר מ-100 שנים של חיים.

קומיק-קון 2011: כל הכתבות

  • עוד באותו נושא:
  • קומיק-קון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully