וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת מייקל ג'קסון קרועה סביב מופע מחווה למלך הפופ

26.7.2011 / 0:25

בעוד אמו של מייקל ג'קסון וכמה מאחיו השיקו מופע מחווה לכבודו שייערך באוקטובר, כמה מאחיו תקפו בחריפות את היוזמה

יותר משנתיים לאחר מותו של מייקל ג'קסון, ומשפחתו טרם הצליחה לארגן מופע מחווה ראוי לזכרו, לפחות מאז טקס ההשכבה המפואר בסטייפלס סנטר של לוס אנג'לס. אמש (שני) הודיעה קת'רין ג'קסון, אמו של מלך הפופ, על ניסיון נוסף למחווה שכזו, שתיערך ב-8 באוקטובר בווילס שבבריטניה דווקא. לצידה היו האחים לה טויה, מרלון, טיטו וג'קי, שכינו את האירוע, ששמו הוא "Michael Forever", "מחווה שהמלך ראוי לה".

המופע הוא פרי שיתוף פעולה של חלק זה של משפחת ג'קסון עם גוף ההפקה גלובל איוונטס, אבל הסיפור הגדול הוא הקרע במשפחת ג'קסון על רקע סירובם של האחים ג'רמיין ורנדי ג'קסון לשתף פעולה עם האירוע, בשל התרחשותו בזמן משפט ההריגה של ד"ר קונראד מוריי, רופאו של ג'קסון הנאשם בגרימת מותו.

"רצינו להבהיר שבזמן שאנחנו תומכים ברוח האירוע המתוכנן לזכר אחינו, אנחנו לא חושבים שזה ראוי לקיימו בזמן משפט פלילי העוסק בגרימת מותו", אמרו האחים בהצהרה משותפת, שהבהירה גם שלא משנה מי יופיע במחווה זו (המשפחה סירבה להסגיר שמות עד כה), איחוד של הג'קסונים לא יתרחש בה. "קיום האירוע לא מכבד דיעות ותקוות שהובעו בצורה הברורה ביותר", הוסיפו רנדי וג'רמיין.

אם זה לא מספיק, מתברר שהחלק במשפחה שכן תומך בקיום המופע לא טרח לפנות למנהלי עזבונו של מייקל ג'קסון, כדי לבקש רשות להשתמש בשמו של הזמר, שיריו ותוכן נוסף ששימוש בו נדורש את אישור מנהלי העיזבון. כאן רצוי להזכיר שכבר בעבר נעשה ניסיון לקיים מופע מחווה לג'קסון עם אמנים כמו כריס בראון, אך הוא נכשל ולא יצא לפועל בשל ארגון לקוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully