וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי וויינהאוס הובאה למנוחות בלונדון

26.7.2011 / 15:27

טקס האשכבה נערך בנוחות משפחה וחברים קרובים בלבד. בהמשך צפויה גופתה להישרף, ולאחר מכן ייערך טקס בבית כנסת

AP

הלווייתה של איימי וויינהאוס נערכה היום (שלישי) בבית הקברות אדג'וורברי בצפון לונדון. הטקס הצנוע נערך במיקום פרטי בהשתתפות משפחה וחברים קרובים בלבד וללא נוכחות התקשורת. "לילה טוב מלאכית שלי, שינה מתוקה. אמא ואבא אוהבים אותך מאוד" - כך סיים אביה של הזמרת את ההספד שנשא לבתו.

משפחתה של וויינהאוס מצמצמת את המגע עם הציבור ביממה האחרונה, וכלי התקשורת בבריטניה צמאים לכל פרט מידע חדש בנוגע לזמרת המנוחה. מארק רונסון, קלי אוסבורן ורוני ווד מהרולינג סטונז הם בין חבריה הקרובים של וויינהאוס שהוזמנו ללוויה. אוסבורן, המתגוררת בארצות הברית, הגיבה בצורה קשה מאוד כשנודע על מותה של חברתה ביום שבת, ואתמול נראתה בוכה לאחר שנחתה בשדה התעופה הית'רו בלונדון. לבית העלמין הגיעה אוסבורן כששיערה אסוף בתסרוקת ה"כוורת" שהייתה כה מזוהה עם וויינהאוס.

מארק רונסון. AP
בא לעשות כבוד. מארק רונסון/AP

בהמשך צפויה גופתה של וויינהאוס להישרף, ועל פי דיווחים בבריטניה, אפרה יעורבב עם זה של סבתה זמרת הג'אז סינתיה וויינהאוס, אותה העריצה. לאחר מכן אמורה משפחתה לערוך טקס פרטי בבית כנסת בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קלי אוסבורן בהלוויית איימי וויינהאוס. AP
נפרדת מהחברה הטובה. קלי אוסבורן/AP

אתמול בוצעה בגופתה נתיחה שלאחר המוות וממנה עלה כי אין חשד כי מתה כתוצאה ממעשה פלילי. עם זאת, טרם התבררה סיבת המוות, ותוצאות ניתוח בדיקת הרעלים לא היו חד-משמעיות. בהמשך נמסר כי תוצאות בדיקה מקיפה יותר יפורסמו בעוד כשבועיים עד ארבעה שבועות.

איימי וויינהאוס. Sang Tan, AP
מעריצים של איימי וויינהאוס מתקבצים מחוץ לביתה בקמדן/AP, Sang Tan

עשרות מעריצים מתגודדים כבר כמה ימים סמוך לביתה של וויינהאוס בשכונת קמדן בבירה הבריטית, ומכירות אלבומיה הרקיעו שחקים. אנשי תעשיית המוזיקה צופים כי אלבומה השני של וויינהאוס "Back to Black", שנכנס השבוע שוב למצעדי המכירות, יגיע עד סוף השבוע למקום הראשון בבריטניה – בדומה למה שאירע לאחר מותו של מייקל ג'קסון לפני שנתיים.

דובר המקורב לוויינהאוס אמר לסוכנות רויטרס כי אין חדש לגבי הוצאה של אלבום שלישי לזמרת. "אני יודע שיש חומר שמסתובב, אבל אף אחד לא דיבר על זה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully