וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי וויינהאוס מתה: מובי, ריהאנה ועוד מספידים

23.7.2011 / 21:41

המוזיקאי שביקר לאחרונה בארץ צייץ בעקבות החדשות על מותה של איימי וויינהאוס. כמוהו עשו גם ריהאנה, ורבים אחרים

מוזיקאים ואמנים בארץ ובעולם מיהרו הערב (שבת) לטוויטר בעקבות הידיעות על מותה של איימי וויינהאוס. "אלוהים אדירים רחם עלינו!!! אני חולה מזה עכשיו!", צייצה ריהאנה. "הלוואי שיכולתי לעזור לאיימי אחרי ההופעה שלנו בסרביה. אני מצטער", צייץ מצידו מובי. לאחר כמה שעות הגיב גם מארק רונסון, שעבד רבות עם וויינהאוס והיה אחראי בין השאר להפקת האלבום "Back to Black" שהפך את וויינהאוס לסופרסטארית.

"היא היתה הנפש התאומה המוזיקלית שלי", אמר רונסון. "היא היתה כמו אחות בשבילי. זה אחד הימים העצובים בחיי. "זה פשוט מעבר לעצוב, אין דבר אחר לומר", צייצה לילי אלן. "היא הייתה נשמה אבודה כזו, הלוואי שתנוח בשלום". ואילו חברי להקת המי כינו את האירוע "טרגדיה".

"נוחי בשלום איימי וויינהאוס. אני אף פעם לא יודע מה לכתוב לאחר שאני חולק כבוד למישהו שמת. פשוט נראה כאילו כל דבר משעשע אינו במקום. אולי פשוט אלך לראות את הארי פוטר", צייץ אשטון קוצ'ר.

"אני לא בטוחה איך מישהו עם נשמה מסוגל להתבדח על מותה של אחת האמניות המוכשרות ביותר שהדור הזה יראה", הגיבה סמנתה רונסון, אחותו של מארק רונסון, והקדישה לוויינהאוס שיר בביצועה.

איימי וויינהאוס מתה – פרידה מזמרת יחידה מסוגה

איימי וויינהאוס – השירים הגדולים

איימי וויינהאוס מתה - המועדון העצוב של גיל 27

איימי וויינהאוס בוואלה! music, בואו להאזין לקלאסיקות

בואו להיפרד מאיימי וויינהאוס בפייסבוק שלנו

"כל כך עצוב על איימי וויינהאוס"

בוי ג'ורג', ששיתף פעולה עם מארק רונסון באלבומו האחרון, צייץ: "אני לא יכול להכיל את העצב והכעס שלי על איימי וויינהאוס. נוחי בשלום ילדה, זהו יום עצוב מאוד מסיבות רבות". גם הדוגמנית קייט מוס צייצה: "נוחי בשלום איימי וויינהאוס, כל כך מזועזעת, ליבי יוצא אליה, עצוב לראות כישרון כזה נעלם מהעולם".

"אני כל כך נסערת שאיימי לא הצליחה לצאת מהכלא שהיא ההתמכרות לסמים/אלכוהול. היא הייתה נשמה מצחיקה ומיוחדת כל כך. אני כל כך עצובה עכשיו", צייצה ג'ולייט לואיס. וסולן הסמאשינג פאמפקינז, בילי קורגן מצידו צייץ: "כל כך עצוב על איימי וויינהאוס. אני מתאבל בכל פעם שאחד מאיתנו מת. טרגדיה ללא ספק".

טוני בנט, שהיה שותפה המוזיקלי האחרון של וויינהאוס, אמר לשבועון אס וויקלי כי וויינהאוס הייתה "אמנית מסדר גודל עצום. נעצבתי עמוקות כשנודע לי על פטירתה הטראגית. היא הייתה מוזיקאית יוצאת מן הכלל, עם אינטואיציה נדירה כזמרת ואני באמת הרוס שכשרונה היוצא מן הכלל הגיע לקץ מוקדם שכזה".

חברי הבלק ליפס ספדו לה: "היא הייתה אגדה חיה. על רוב האגדות אתה מסתכל לאחור ואומר כי היו אגדתיים, אבל היא הייתה אגדה בחייה". ואילו קיו טיפ סיפר "בפעם האחרונה שדיברתי עם איימי, אמרתי לה לתת לאור שלה לזרוח יותר".

דני דה ויטו מנה במשך מספר ציוצים את שמות האמנים שמתו בגיל 27, כגון קורט קוביין וג'ימי הנדריקס, ואילו קלי אוסבורן צייצה: "אני אפילו לא מסוגלת לנשום עכשיו, כי אני בוכה כל כך חזק. כרגע איבדתי את רחת מחברותי הטובות. אוהב אותך לנצח איימי ולעולם לא אשכח איך את באמת". בהמשך הודיעה אוסבורון כי היא מתגעגעת לחברתה ולכן תתנתק מהטוויטר לזמן מה.

גם בארץ הזדרזו להספיד: המוזיקאית עינב ג'קסון כהן הקדישה שיר לוויינהאוס,"איימי וויינהאוס כבר לא תיגמל. חבל על כישרון גדול ונפש אבודה", צייץ גיא פינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully