וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אבידן והמוג'וז מתפרקים?

עינב שיף

31.7.2011 / 11:59

הלהקה, אחת המצליחות בישראל בשנים האחרונות, יצאה לדרכים נפרדות לפחות עד סוף השנה הקרובה. האם זה הסוף?

אסף אבידן והמוג'וז לא יופיעו יחדיו בזמן הקרוב, כך נודע לוואלה! תרבות. גורמים בתעשייה מספרים על מתחים בין חברי הלהקה מסיבות שונות, שהובילו להחלטה על פירוק החבילה לפחות עד סוף השנה, אם כי גורמים בסביבתה מעריכים כי ישנם סיכויים שהלהקה תשוב להופיע יחדיו בהמשך 2012.

באחרונה פורסם כי אבידן יופיע בסיבוב חדש לצד הצ'לנית קרני פוסטל, כשגם את מופע החימום לבוב דילן הוא ערך ללא שלושה מחברי המוג'וז - רועי פלד, יוני שלג ורן ניר, ורק עם הצ'לנית הדס קליינמן. השלושה הקימו אף הרכב נפרד, The Wrong Demons וגורמים המקורבים להם אמרו כי פעילותם תתמקד בלהקה הזו.

אסף אבידן והמוג'וז היו לאחת הסנסציות של הרוק הישראלי בשנים האחרונות, אחרי שצמחו ללא להיטי רדיו ופרסום להופעות מלאות לחלוטין ברחבי הארץ, כולל בהיכל התרבות בתל אביב וחוזה מתוקשר בסניף הגרמני של סוני-קולומביה. הלהקה מכרה עשרות אלפי תקליטים משלושת אלבומיה, שניים מהם הגיעו לאלבום זהב.

ממשרד יחסי הציבור של אסף אבידן נמסר: "אסף אבידן והמוג'וז לוקחים פסק זמן קצר, במקביל כולנו עובדים על פרויקטים אישיים. אסף אבידן ייצא בקרוב לטור הופעות בישראל ובאירופה". רן ניר, בסיסט הלהקה, סירב להגיב לדברים.

יש לכם מילות פרידה לאסף אבידן והמוג'וז? בואו לפייסבוק שלנו

אסף אבידן והמוג'וז: על האלבום האחרון והמצוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully