וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: יו לורי פורש ממשחק?

2.8.2011 / 8:53

יו לורי מהרהר בפרישה ממשחק, "המתים המהלכים" סופגת טלטלה וגם לרוסים יש "ג'רזי שור" משלהם. סיכום השבוע שהיה בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: יו לורי יעזוב את המשחק לטובת המוזיקה?

יו לורי בכנס TCA. Frederick M. Brown, GettyImages
יפרוש? יו לורי בכנס TCA/GettyImages, Frederick M. Brown

תראו איך מבקרי הטלוויזיה האמריקאיים המסכנים עובדים קשה: אחת לשנה הם נלקחים למחנה אימונים מפרך אותו הם מכנים "צעדת המוות עם קוקטיילים", במסגרתו מבקרים המבקרים בכנס TCA בפאנלים של התכניות הכי שוות בטלוויזיה, מתחככים עם השחקנים והיוצרים, מקבלים סקופים נהדרים ולבסוף גם מחלקים פרסים לסדרות הטובות ביותר. הנה כמה בשורות שיצאו מסיור המבקרים השבוע:

1. סיום העונה הראשונה של הסדרה "The Killing" אכזב מעריצים רבים כאשר לא נחשפה זהותו של רוצח הנערה רוזי לארסן, אחריו רדפו הבלשים מתחילת העונה. כעת מבטיח במאי הסדרה: "רוצחה של רוזי יתגלה בעונה השנייה". טוב, אז נצפה.

2. אופרה ווינפרי ניצלה את האירוע כדי להכריז על תאריך הבכורה של תכנית האירוח החדשה ברשת OWN בהנחייתה של הקולגה רוזי אודונל. התכנית תעלה לשידור ב-10 באוקטובר.

3. הקומיקאי ג'רי לואיס ניצל את הבמה שניתנה לו כדי להשתלח בטלוויזיה המודרנית. בין היתר, הוא כינה את זמרי "אמריקן איידול" כחבורה של "מפוטרי מקדונלדס. הם כמובן מנגנים בגיטרה שמחליפה את המוזיקה". טוב, הוא עוד חי.

4. יו לורי יפרוש מהטלוויזיה לטובת קריירה במוזיקה? השחקן סיפר במהלך אחד הפאנלים כי הקלטת אלבום הג'אז-בלוז שלו הייתה "קרובה למה שאני, יותר מכל יתר הדברים שעשיתי עד כה".

5. סמנו ביומנים והכינו את הסקוץ': "אימפריית הפשע" תחזור ב-25 בספטמבר.

המיותר: מי נוטש את "המתים המהלכים" ולמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאן נעלם הבמאי? מתוך "המתים המהלכים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנחנו רגילים לשמוע על כוכבים שנוטשים סדרות (סטיב קארל), עפים מסדרות (צ'רלי שין) או שהסדרה שלהם פשוט לא עפה (פול רייזר). אבל במאי ויוצר שעוזב את נזר בריאתו? והנה השבוע הודיע פרנק דרבונט במאי הסדרה "המתים המהלכים" על התפטרותו מתפקיד במאי ומפיק הסדרה שזכתה להצלחה רבה ואף חודשה לעונה נוספת. רק לפני כשבוע סיפר דרבונט בהתרגשות על העונה השנייה בפסטיבל "קומיק-קון" וכעת לא ברור איזה תפקיד, אם בכלל, ימלא בצוות התכנית. לא ברור של מי היתה ההחלטה, אבל הסיבה שנמסרה להתפטרות הפתאומית היא העובדה שדרבונט, במאי סרטים כמו "חומות של תקווה", לא ממש צלח את המעבר לטלוויזיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הביזאר: "המשרד" בגרסה האפגנית ו"ג'רזי שור" הרוסית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אומרים "זה מה שהיא אמרה" בפאשטו? ""המשרד" בגרסא האפגנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

השבוע התבשרנו על שתי גרסאות מעניינות וחדשות לסדרות אמריקאיות אהובות ואהובות פחות. הראשונה, היא גרסה אפגנית של הסדרה "המשרד" (הסדרה בריטית במקור, אבל זכתה להכרה עולמית גם בזכות הגרסה האמריקאית שלה). נשים לרגע את כל בדיחות אוסמה בן לאדן בצד, מדובר בסדרה ששמה "The Ministry" ושעוסקת במשרד הממשלתי הבדיוני לענייני זבל. יש לציין כי מדובר בגרסה פיראטית שלא קיבלה את אישורו של ריקי ג'רווייס, יוצר הסדרה המקורית, אך היא מצולמת בסגנון המוקומנטרי שמאפיין את "המשרד" ונראו בה דמויות שמזכירות באופן מחשיד מאוד את דמויותיהם של מייקל סקוט, דוויט שרוט ופאם ביזלי.

השנייה, היא גרסה רוסית של הריאליטי-טראש "ג'רזי שור". הסדרה, שתשודר בערוף "לייף טיים" החל מה-1 באוגוסט, נקראת "בובות רוסיות" ועוקבת אחר חבורת רוסים-אמריקאים צעירים ופוחזים שמנסים למצוא את מוסקבה שלהם בברוקלין. האמת? נשמע לא רע בכלל.

ליהוק שיחוק: קרן אן מוס מכסחת גם מחוץ ל"מטריקס"

קרי אן מוס. Jeff Vespa, GettyImages
מבחינתנו היא תמיד תהיה טריניטי. קרן אן מוס/GettyImages, Jeff Vespa

אם השם קרי אן מוס לא מצלצל לכם מוכר, כנראה שלא הייתם בעולם בסוף שנות ה-90. מוס שיחקה אז את דמותה של טריניטי בסדרת סרטי "מטריקס" המפורסמת ומאז קצת נעלמה מהרדאר. עכשיו, היא מגיעה לטלוויזיה לתפקיד קבוע בעונה הקרובה של הסדרה "צ'אק", הסדרה שמעריציה פנאטים מעט יותר מנוער הגבעות. מוס תגלם את גרטרוד ורבנסקי, מרגלת לשעבר ויו"ר חברת הריגול "ורבנסקי קורפ" בהווה שתהווה מתחרה לחברת הריגול שהקימו צ'אק ושרה. היוצרים תיארו את דמותה של ורבנסקי כ"מירנדה פריסטלי פוגשת את לארה קרופט" ו"בעלת חוש הומור מרושע למדי". מתי ניו מגיע?

לינק לעת צרה: אלייז'ה ווד נמצא שבע דקות בגן עדן

מייק אובריאן היה ככל הנראה ילד דחוי שמעולם לא נבחר לשחק "7 דקות בגן עדן" עם בנות כיתתו. למזלו ולמזלנו, חסך הילדות הזה הוביל לתכנית אירוח אינטרנטית משעשעת מאוד שנקראת כמו המשחק המפורסם, במסגרתה מארח אובריאן – בחייו הרגילים כותב ב-SNL - כוכבים גדולים כמו אלייז'ה ווד, קירסטן וויג לראיון בתוך הארון. מעניין אם בסוף הם גם יוצאים ממנו.

כנסו ל-7 דקות בגן עדן

מי אמר למי?

Lloyd: I just wish you two were together. Because you're like the perfect couple. Like Lady Di and Charles
.
Ari: Lady Di and Charles got divorced and then she died. Now shut the fuck up
.
(ארי גולד ולויד מ"הפמליה" מדגימים זוגיות אלטרנטיבית)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully