וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום חנוך בדרך למחאת האוהלים?

מנהלו של חנוך, ששהה בשבועיים האחרונים בחו"ל, אמר כי "אם תתארגן פעילות כלשהי ויפנו אלינו, נשמח להיות איתם בקשר". מארגני המחאה: "שמחים על נכונותו"

השאלה "לאיפה נעלם שלום חנוך?" בזמן המחאה החברתית נכחה בלא מעט שיחות מאז פרצה המחאה החברתית. בעוד כ-300 מאות אלף איש שרו עם שלמה ארצי את "ארץ חדשה", רבים תהו האם דווקא "מחכים למשיח" של חנוך, שיר מעמד ביניים קלאסי, לא היה מתאים יותר.

בתגובה לפניית וואלה! תרבות, אמר מנהלו האישי של שלום חנוך, עופר נברו, כי " שלום חנוך חזר בלילה של יום חמישי האחרון לאחר שהות מתוכננת מראש בת שבועיים בחו"ל". עם זאת, נברו אמר כי במקרה ותהיה פנייה של מארגני המחאה אל חנוך, הוא ישקול את הנושא: "היות ולא ידוע לנו באופן רשמי על פעולות מתוכננות קדימה מטעם מובילי המחאה, אני לא יכול להתייחס באופן מעשי לסוגיה זאת", אמר נברו. "אם אכן תתארגן פעילות כלשהי ויפנו אלינו - נשמח להיות איתם בקשר". נברו הוסיף ואמר כי חנוך לא מתראיין ואמר כי "אני מניח שכמו לכל אזרח, בהחלט יש לו מה להגיד והוא ימצא את הזמן והמקום".

"אנחנו שמחים על כל פנייה של אמן שרוצה לתמוך במחאה", אמרה בתגובה שיר נוסצקי, מראשי מחאת האוהלים, "ובמיוחד אנחנו שמחים על נכונותו של שלום חנוך, אחד הסמלים הבולטים של המוזיקה הישראלית".

שלום חנוך צריך להצטרף למחאה? דברו איתנו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully